Translate

wtorek, 24 lipca 2012

Biała Perła + nowy ciuszek ;d

Witam w piękny, upalny dzień! ;**

Znów wróciło do nas lato :)
Mam nadzieję, że tym razem pogoda się trochę dłużej utrzyma i za kilka dni nie zaskoczy nas znów jesienną aurą.

Dziś dla odmiany opiszę pastę, dzięki której możemy osiągnąć widoczne efekty wybielenia zębów. 
Wiele osób ma problem z przebarwieniami na zębach, powstałymi od kawy, herbaty czy dymu papierosowego.
Pasta Biała Perła pozwala przywrócić i zachować naturalną biel naszym zębom.
Oczywiście, żeby były widoczne efekty, konieczna jest regularność.
Ja staram się myć nią zęby raz dziennie (oprócz niej używam w ciągu dnia innych past nie skoncentrowanych tylko na wybielaniu zębów).

Pasta łagodnie wybiela zęby dzięki zawartości enzymu, nie nadaje się jednak do użytku przez dzieci.
Biała perła usuwa również bakterie i przeciwdziała nadwrażliwości zębów i dziąseł.
Wedlug mnie naprawdę działa, dlatego polecam wypróbować na własnych zębach ;)
Kupiłam ją pierwszy raz po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jej temat. Nie palę papierosów, kawy też nie piję (bo nie lubię;d), więc przebarwień raczej większych nie miałam, stwierdziłam jednak, że lepiej zapobiegać niż leczyć i postanowiłam ją przetestować.
Wypróbowałam i nie zawiodłam się :)
Zęby wydają się być naprawdę jaśniejsze.



Niestety nie wytrwałam w swoim postanowieniu i znów kupiłam jakiś ciuch.
Tym razem wybór padł na małą czarną.

Sukienkę kupiłam w Bershce za jedyne 44,9 (przeceniona z 99,9 zł).
Sukienka ma elementy koronki, którą jak pewnie wiecie uwielbiam :))
Na pierwszym zdjęciu widoczny jest przód, a na drugim tył sukienki. 
Bardzo spodobał mi się tył wykonany z koronki i głębokie wycięcie na plecach.
Długo nie musiałam się zastanawiać nad jej kupnem ;)
Wiem, że mam już kilka czarnych sukienek z koronką, ale za taką cenę grzech byłoby jej nie kupić ;)

Używałyście kiedyś tej pasty?
Jak Wam się podoba sukienka?
:*

16 komentarzy:

  1. cudna sukienka a pasta bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka, idealne połączenie z koronką - cudowna :) Ja 2 tyg temu zaczęłam wybielać zęby Systemem białej perły, na razie efekty widoczne, ale w bardzo małym stopniu, ale czytałam, że dopiero po 2 tyg widać różnicę dlatego czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukieneczka super:)
    A co do pasty, to ja pije hektolitry kawy, wiec przydalaby mi sie taka pasta. Jednak mam wrazliwe zeby i moja dentystka zabronila mi uzywania past, ktore w nazwie maja slowo "wybielajaca". Powieziala, ze te pasty scieraja szkliwo;/ i przez nie wlasnie mam teraz bardzo wrazliwe zeby. Ale skoro ta wzmacnia szkliwo, to moze wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie i za ile można dostać taką pastę, bo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastę można dostać aptece internetowej cefarm24, kosztauje kilkanaście złotych :)

      Usuń
  5. wiele pozytywnych opinii czytałam na temat tej pasty biała perłą i chciałabym ją wypróbować, a póki co używam blenda 3d white glamour i baardzo sobie ją chwalę oraz polecam! :) sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka <3
    fountain-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro przeciwdziała nadwrażliwości, to coś dla mnie, bo zawsze po wybielających pastach bolą mnie zęby :( ale skoro ta tego nie powoduje to przemyślę zakup. a gdzie ją kupiłaś i ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastę kupiłam w aptece internetowej cefarm24, kosztowała kilkanaście złotych :)

      Usuń
  8. Widzę ,że bardzo dobra pasta ;) Ja używam ciągle blendamed i nie widzę żadnych efektów :( Śliczna sukienka ;)

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kiecka <3!
    pozdrawiam serdecznie, dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamierzam wypróbować paski wybielające :-) Ha ha też bym się nie oparła, takie cudo za taką cenę! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. W sukience się zakochałam ! Jeśli chodzi o pastę to myślę o kupnie takiej już od dawna, ale jeszcze nigdy mi się to nie udało ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. pasty nigdy nie używałam, a sukienka super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śiwetna sukienka...bardzo w moim stylu :) rewelacja a co do pasty to sie nie wypowiadam bo nie używalam jej :) :)

    OdpowiedzUsuń