Translate

czwartek, 19 lipca 2012

Arabian Glow Bronzing Pearls - Avon

Hej kochane :*

Dawno nie pisałam, bo miałam mały problem z internetem...
Przez kilka dni nie otwierała mi się strona blogspot.com. 
Mogłam wejść na bloga, ale jak chciałam napisać nowego posta to strona się ciągle wczytywała i wczytywała ;/

Już na szczęśćie jest nieco lepiej, chociaż dzisiaj też trochę się męczyłam ze stroną zanim się wreszcie wczytała.
Nie mówiąc już o zdjęciach, które ostatnio wgrywają się w tempie 1 zdjęcie na godzinę.

No ale jakoś dałam radę ;d

Przejdźmy więc do głównego tematu notki :)
Dzisiaj parę słów o kosmetyku, który jest dla mnie kosmetykiem must have.
Mam na myśli puder brązujący w kulkach. 
Używam go codziennie. 
Chyba, że się akurat nie maluję, bo cały dzień spędzam w domu ;)
Mój puder w kulkach pochodzi z Avonu.
Dostałam go kilka lat temu na Gwiazdkę i jak widać na załączonym wyżej obrazku, nadal go używam i jeszcze będę używać ;)

Puder nadaje bardzo naturalny efekt skóry muśniętej słońcem.
O intensywności koloru decydujemy my nakładając odpowiednią ilość pudru. Puder nadaje się do każdej karnacji.
Ładnie modeluje twarz i podkreśla kości policzkowe.
Jest  bardzo wydajny.
Jak już wcześniej napisałam używam go już kilka lat a końca nie widać ;)
Opakowanie jest estetyczne z praktycznym zamknięciem - nie ma obaw, że puder rozsypie nam się w kosmetyczce.
Do pudru dołączona jest dodatkowo gąbka, ja jednak jej nie używam.
Lepiej nakłada mi się puder pędzlem do pudru.
Puder jest trwały, efekt lekko opalonej skóry utrzymuje się przez cały dzień.
Nie powoduje żadnych podrażnień, uczuleń, nie zapycha.
Cena - ok 40- 50 zł.
Warto zainwestować w ten kosmetyk, bo wystarczy nam na lata :)

Używałyście tego pudru? 
Też jesteście z niego zadowolone?
Ja mogę go z czystym sumieniem polecić! ;)

13 komentarzy:

  1. uzywałam z tej serii kulek rozświetlających i byłam bardzo zadowolona :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywalam, ale wiele razy sklanialam sie ku kupnu =)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama nazwa "arabian" zachęciłaby mnie do kupienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego akurat nie uzywalam, nie przepadam za avonem:P

    OdpowiedzUsuń
  5. używam! :) wydajny i trwały jest na pewno :) też nie używam tej gąbki, która była w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używam i bardzo lubię ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam i bardzo lubiłam, faktycznie jest niewiarygodnie wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. używam go odkąd pamiętam i jestem nim zachwycona, idealnie podkreśla kości policzkowe, pięknie wygląda naniesiony na policzka :).
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili, pojawił się nowy post :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam go również, i potwierdzam jest bardzo wydajny i starcza na długi czas :) Ja byłam z niego zadowolona :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i jakoś nie mam przekonania do takich pudrów, choć mam zamiar się przekonać i kupić sobie jakiś na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wczoraj pomyślałam sobie, że muszę zaopatrzyć swoją kosmetyczkę w takie oto kuleczki brązujące/rozświetlające ;) Tylko te troszkę drogie, ale tak jak piszesz - starczają na baaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez je mam i to juz dluuugo i jak najbardziej zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń