Translate

niedziela, 10 czerwca 2012

Zakupowy outfit & nowa sukienka

Hej śliczne ;**

Dzisiaj przedstawiam zwyczajny outfit, który wczoraj miałam na sobie podczas zakupów.
Jak zwykle co weekend wybrałyśmy się z przyjaciółką do Galerii Malta i buszowałyśmy po sklepach ;d

Miałam na sobie spodnie, bluzkę i skórzaną kurtkę. Wzięłam też ze sobą parasol i okulary przeciwsłoneczne (są w torebce ;d), bo ostatnio pogoda bywa zmienna i nigdy nie wiadomo co będzie nam potrzebne.
I parasol i okulary okazały się przydatne, bo w pewnym momencie zaczęło solidnie padać, lecz po chwili się wypogodziło :)



Spodnie - River Island, Bluzka - TK MAXX, Kurtka - H&M, Buty - Parfois, Torebka - MONNARI, Bransoletki - Lilou

Do domu wróciłam z nową sukienką. Kolejny koronkowy ciuch w mojej szafie ;d Sukienka jest beżowa pokryta czarną koronką.
W rzeczywistości jest ładniejsza niż na zdjęciach poniżej ;)
Wkrótce postaram się dodać zdjęcia w sukience.


33 komentarze:

  1. Sukienka świetna, ale na dla mojej figury :))

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie uwielbiam te branzoletki Lilou :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoich bransoletkach się zakochałam:)) Chyba muszę sobie kupić podobną, bo na razie mam na sznureczkach, ale z Kelly melu :)


    Przy okazji jeśli masz ochotę, zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby bransoletki z dedykacjami?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukieneczka ♥♥ cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, też mam te buty :) Dziwne, mi nie widać w nich palców i ogólnie inaczej wyglądają na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego wyglądają nieco inaczej, bo zdjęcie butów robiłam siedząc na podłodze ;dd

      Usuń
  7. Uwielbiam takie zwyczajne zestawy. ;)
    Sukienka sliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze slicznie :) pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne baletki :) u nas niestety nie ma gdzie pochodzic na zakupy :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much for visiting and commenting my blog!!!^^
    i follow you on GFC ;)
    can you follow me too?¿? :D

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. loving your flats!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  12. takie baleriny muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Lilou, często dostaję w prezencie od męża:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest mega!!! :)

    dziękuję za komentarz :*
    jeśli jesteś ciekawa jak wygląda spotkanie blogerek to zapraszam na nowego posta :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna sukienka, piekna koronka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny outfit, jak najbardziej mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zakochana w skórzanych kurtkach :) Śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  18. o, Galeria Malta, czyli moje okolice :). bardzo ładne bransoletki. :)

    OdpowiedzUsuń