Translate

sobota, 23 czerwca 2012

Sobotnie zakupki ;d

Dziś sobota, więc jak zwykle przejechałam się na chwilę do Galerii ;d
Zakupy skromne, ale zawsze coś.

Kupiłam tylko beżowe szorty w Tally Weijl za 49,9 ;)

Sporo przecen można znaleźć teraz w sklepach, więc warto się wybrać na zakupy.
W H&M i Mohito widziałam wiele przecenionych rzeczy. Dużo sukienek, szortów, strojów kąpielowych i innych letnich ciuchów oraz akcesoriów takich jak okulary słoneczne, kapelusze, sandałki, chusty itp.
No i jeszcze w Sephorze są teraz dni VIP, więc jak któraś z Was posiada kartę Black to od wczoraj do 1 lipca ma rabat - 20% na wszystko :)) Warto skorzystać, jeśli ktoś akurat zamierza kupić sobie nowy perfum czy jakiś droższy kosmetyk ;)

Dziś 23 czerwca - Dzień Ojca ;d
Wszystkiego najlepszego dla każdego Taty!! :)
A Wy złożyłyście już swoim życzenia? :))

17 komentarzy:

  1. Oczywiście, że złożyłam :)
    Ja również byłam dzisiaj na małych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga o mojej drodze na Harvard.

    www.mywaytoharvard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też cieszę się, jak nawet cokolwiek uda mi się kupić przy okazji wizyty w centrum handlowym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh mierzylam je dzisiaj, ale zrezygnowalam z nich na rzecz bardzo podobnych spodenek z house'a:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzenia złożone,a spodenki śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. spodenki spokojne, kazda gora do nich pasuje, ale ja wole zazwyczaj spokojny t-shirt i poszaleć z kolorem nadrukeiem spodenek ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moje pierwsze skromne rozdanie. ♥ dienex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, że one są szare... Bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty fajne i kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedys sie przemogę i zaloze takie krociutkie szorty :) narazie cellulit za duzy mam hehe :)

    OdpowiedzUsuń