Translate

środa, 27 czerwca 2012

Róż na paznokciach + małe zakupy

Hej śliczne :**
Dzisiaj po raz kolejny pomalowałam paznokcie nowymi lakierami z H&M. Bardzo je polubiłam :) Według mnie mają tam naprawdę dobre lakiery.
Lakiery są w bogatej gamie kolorystycznej, mają fajną konsystencję (nie za gęste i nie za lejące), łatwo się nimi maluje paznokieć nie wyjeżdżając poza jego granice i nie brudząc skórek wokół płytki paznokcia.
No i mogą długo stać i nic się z nimi dziwnego nie dzieje (nie robią się klejące, nie gęstnieją;))

Tym razem wykonałam trochę inny wzorek niż poprzednio na palcu serdecznym. Użyłam do tego dodatkowo lakieru z Essence. Jak już pewnie zauważyłyście lubię sobie ostatnio jakoś ozdobić paznokieć palca serdecznego ;))

Wczoraj po pracy weszłam na chwilę do Galerii Malta. Chwila wystarczyła jednak, by wrócić do domu z nowym ciuchem ;d
Tym razem wybór padł na letnią sukienkę. Spośród trzech wersji kolorystycznych zdecydowałam się ostatecznie na panterkę.
Była jeszcze do wyboru czarna z białymi kwiatkami i pudrowy róż/beż z kolorowymi motylami.
Zwyczajna sukienka, ale wszystkie mi się podobały :)
Długo nie mogłam się wybrać między pudrową w motyle a panterką. Czarną najwcześniej odrzuciłam, bo stwierdziłam, że czarnych ciuchów mam pod dostatkiem, szukałam czegoś wesołego na lato no i ostatecznie zdecydowała się na nią moja siostra :)
W sumie do tej pory nie jestem pewna, czy wybrałam odpowiedni kolor. Może jutro podjadę do Galerii i wymienię na tą w motyle, jeżeli będzie jeszcze dostępny mój rozmiar, bo ciuchów w panterkę mam całkiem sporo, włącznie z sukienkami.
Myślałam nawet, żeby kupić obie, bo sukienka była bardzo tania (39,9 zł), ale mam już trochę rzeczy podwójnych tylko w innych kolorach..
Coś ostatnio jestem mało zdecydowana;d Będę musiała się chyba jutro znów wybrać do H&M i jeszcze raz poprzymierzać.
Przy okazji rozejrzę się za prezentem dla siostry, bo 2 lipca ma imieniny ;))

11 komentarzy:

  1. Ładny ten lakier na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny lakier, a sukieneczka przesliczna:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to bardziej łososiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam mało czarnych rzeczy xd. Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery fajnie wygladaja jednak ja stawiam na inne :) a teraz jeszcze mam plan zero zakupow z kosmetykow/ubran do konca roku mam nadzieje ze mi sie uda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mnie ciekawiły ich lakiery:) Może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham motyw panterkowy :) śliczna :)

    a paznokcie cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie - piękne!<3
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń