Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

Pink manicure.

Hej:*

Jak tam po wczorajszym meczu?
Ja kibicowałam do samego końca.
Jest mi przykro, że nasza drużyna przegrała :(
Według mnie w pierwszej połowie graliśmy zdecydowanie lepiej niż Czesi.
Było kilka okazji do strzelenia gola, niestety nie udało się..
Zgodnie z zasadą "Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce" nie będę teraz oczerniać naszej drużyny jak co niektórzy.
Nie rozumiem takich osób, jeszcze wczoraj przecież każdy był kibicem.
Wiadomo, że jest nam przykro, ale przecież chłopacy się starali.
Oba poprzednie mecze zremisowali, szkoda, że wczoraj nie wyszło.

Ok, teraz przejdę do tematu dzisiejszego posta ;d
Postanowiłam dzisiaj wypróbować nowe lakiery z H&M, które wczoraj kupiłam.

Bardzo lubię lakiery z H&M.
Mają wygodny pędzelek, którym łatwo się rozprowadza lakier na płytce paznokcia. Lakier szybko wysycha, paznokcie po pomalowaniu są gładkie i lśniące.

Przed pomalowaniem paznokci, nałożyłam na nie odżywkę Eveline 8w1.
Później na każdy paznokieć (oprócz serdecznego) nałożyłam 2 warstwy różowego lakieru. Serdeczny chciałam pomalować tylko tym brokatowym, ale okazało się, że był on prawie niewidoczny na paznokciu (bezbarwny, z brokatem). Nałożyłam więc pod niego dodatkowo jako bazę jedną warstwę różowego lakieru i dopiero na niego nałożyłam ten brokatowy.
Efekt widzicie poniżej :)

Zdjęcia robiowe w świetle dziennym:

 Zdjęcia robione przy świetle sztucznym:

14 komentarzy:

  1. ten brokatowy paznokieć fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie rozumiem zachowania niektórych "kibiców" i mediów (!) po naszej przegranej. W ciągu pierwszego tygodnia euro, póki byliśmy w grze rozpływali się nad wspaniałością gry naszych chłopców i takie tam, a teraz co? Wstyd i żenada.

    Kolor piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki :)
    Zapraszam do mnie. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. oo bardzo ładnie;)
    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie :)
    dużo lepsze zdjęcia wyszły w sztucznym oświetleniu :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam, róż jak to róż, ale brokatowo-holo pięknie się mieni :) powinni je sprzedawać osobno!

    OdpowiedzUsuń