Translate

piątek, 29 czerwca 2012

Panterkowa sukienka

Wreszcie mamy lato! :))
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię taką pogodę.
W sam raz do ubrania nowej sukienki z H&M, o której ostatnio pisałam.
Zdecydowałam, że nie będę jej jednak zamieniać na tą w motyle, nad którą się wahałam. Zostawię tą, którą kupiłam :)
Sukienka jest cieniutka, na naramkach, dół ma rozkloszowany, także trzeba uważać podczas wiatru, żeby nam jej nie podwiało ;d 
Zwyczajna letnia sukienka, ale ma w sobie coś, co sprawiło, że od razu mi wpadła w oko. 

Idealna na dzisiejsze upały :)

Znów dzisiaj przesadziłam trochę z opalaniem..
Tym razem postanowiłam opalić sobie drugą stronę ciała, więc leżałam kilka godzin na brzuchu. Efekt jest już widoczny, niestety niektóre miejsca są czerwone... Mam nadzieję, że niedługo czerwień zamieni się w brąz.
Jutro podobno ma być jeszcze cieplej ;)) 

15 komentarzy:

  1. ja nie lubie niestety motywu panterki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka :)
    Błagam Cie, przytyj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka fajna, też musiałabym się opalić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam motyw panterki, ta sukienka jest mega <3!
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owszem, spore (nie wiem dlaczego, ale czuję powód do dumy) :D
    Co do błyszczyku nude - jest cudowny, jednak jak wspomniałam w notce, po kupieniu drugiego takiego samego to już nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukieneczka :) w sam raz na upały :) a ta w motyle wiem która też mi się podobała :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka cudo ;) ja lubie kiedy opalam sie przypadkowo, na przykład podczas spaceru ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię panterkę, ale tylko na dodatkach. ale Tobie bardzo pasuje ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię motyw panterki ale nie każdej
    sukieneczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki sprawdzają się świetnie przy takiej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń