Translate

sobota, 2 czerwca 2012

Nivea Natural Oil - Pielęgnujący olejek pod prysznic

Pielęgnujący olejek pod prysznic to ostatnio jeden z moich faworytów jeśli chodzi o kosmetyki do kąpieli.
Jeśli nie przepadacie lub nie zawsze macie czas, aby nabalsmować ciało po kąpieli to ten olejek będzie dla Was idealny.
Naprawdę nawilża skórę pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku.
Konsystencja jest lejąca, słabo się pieni, w końcu to olejek a nie żel pod prysznic.
Ma ładny, delikatny zapach (taki trochę olejkowy ;d )
Olejek jest wydajny, dobrze rozprowadza się na ciele.
Dla mnie jest to kosmetyk typu 2 w 1, który łączy w sobie właściwości żelu i balsamu - olejek myje i pielęgnuje skórę.
Szczerze polecam, szczególnie jeśli macie skórę z tendencją do przesuszania.
Cena - ok 15 zł.

Na koniec pare słów od producenta:

Intensywna pielęgnacja skóry pod prysznicem.

DZIAŁANIE

Rozkoszuj się niezwykłą pielęgnacją i doskonałym nawilżeniem skóry. 

Poczuj jak aksamitna formuła olejku otula Cię kremową pianą, pozostawiając przyjemne uczucie gładkiej i miękkiej skóry przez cały dzień, a delikatny zapach rozpieszcza Twoje zmysły.
Poczuj się jak nowo narodzona!
  • zawiera 55% naturalnych olejków pielęgnujących
  • odpowiedni dla skóry suchej
  • pH przyjazne dla skóry
  • produkt przebadany dermatologicznie
SKŁADNIKI
Glycine Soja,  MIPA -Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide  DEA , Poloxamer 101, Parfum, Triticum Vulgare, Citric Acid, Aqua, Panthenol,  BHT , Propyl Gallate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal.

22 komentarze:

  1. chętnie go wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, pewnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji go mieć, ale z pewnością zwrócę na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie poluję na jakiś fajny olejek a że Niveę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i również polecam, ale na co dzień używam żelu więc na razie taki olejek mi nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo super! chyba będe musiała wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, w takim razie musze wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice review, your blog is just lovely by the ways, keep up the good work, ill be visiting again very soon hehe :)

    LAST DAY TO ENTER MY DIAMOND PETAL JEWERLY GIVEAWAY!
    (open to all)
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.co.uk/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak to też zdecydowanie mój No 1 w płynnych mydełkach , ma cudowną konsystencję i bardzo fajnie nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze kupic :D zawsze brakuje mi czasu na nlozenie balsamu z rana :/

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry blog

    zapraszam do mnie i błagam o pomoc w konkursie. szczegóły w notce!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też go używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam go! mam dwie inne wersje i totalnie oszalalam na ich punkcie :) zapraszam do mnie na rozdanie glamour - benefit :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuszą mnie te olejki pod prysznic, ale nigdy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo ocos dla mnie! nigdy nie mam czasu na smarowanie się czymś po kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny blog!

    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam wszelkie olejki, a ten Nivei pod prysznic jest przecudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo, a ja jeszcze o nim nie słyszałam! :) Wygląda kusząco, wyobrażam sobie jak dobrze nawilża ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nowy post: www.me-you-stylish.blogspot.com
    ZAPRASZAM DO UDZIELENIA SWOJEJ OPINII !

    OdpowiedzUsuń