Translate

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Niedzielny outfit :)

Hej! :))
Dawno nie dodałam tu żadnego outfitu, więc czas to nadrobić ;))
Zestaw jest wczorajszy, bo dzisiaj pogoda niestety się u mnie popsuła i właśnie pada deszcz... 
Mam nadzieję, że do weekendu się znów wypogodzi :)

Wczorajszy look - zwykły, w sam raz na miasto ze znajomymi.
Krótkie spodenki to ostatnio część garderoby, którą mam ciągle na sobie.
Idealne na lato, można je nosić w wersji sportowej i bardziej eleganckiej. Świetnie się sprawdzają w upalne dni. Są wygodne i nie ma problemu, że coś nam je podwieje, jak może być w przypadku sukienki lub spódniczki ;d
Te które miałam wczoraj na sobie pochądzą ze sklepu Tally Weijl (mój ostatni zakup ;)).


Szorty - Tally Weijl, Bluzka - TK MAXX, Torebka - Atmosphere, Sandałki - Tally Weijl, Okulary - Parfois, Bransoletki - Lilou

Nie wiem, czy widać to na zdjęciach, ale wczoraj trochę przesadziłam z leżeniem na słońcu ;d 
Efekt wczorajszego opalania dziś nie tylko jest widoczny, ale dosłownie odczuwam go na swojej skórze, która boli... 
Całe nogi, dekolt i ręce mam czerwone.
No ale mam za swoje - opalałam się bez wcześniejszego posmarowania się kremem z filtrem... 

18 komentarzy:

  1. jak zawsze piękna i czarująca ♥♥ śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, dziękuję, bardzo mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym chciala zeby mnie sloneczko tak lapalo :) ja nawet bez filtra moge lezec caly dzien a nawet troszke czerwona nie bede :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię połączenie brązu i beżu:)
    a i chcę tą torebkę :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku.. ale z Ciebie chudzinka! Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) Super masz figure:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu :( widać efekty opalania, widać :)
    ból ogromny, wiem coś o tym..ale lada dzień będziesz się cieszyć brązowym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widac widać hehe
    tak to jest jak się człowiek napali na przebywanie na słonku bez posmarowania filtrem to się później spali hehe
    extra wyglądasz a czerwony raz dwa zamieni sie w brąz :)
    buziaczki
    zapraszma do siebie bedzi emi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny outfit ;)
    Ja nawet jakbym chciała to nie mogę się opalić,takie uroki mojej bladej skóry;(.Pozostaje mi balsam brązujący;D

    OdpowiedzUsuń