Translate

czwartek, 14 czerwca 2012

Kosmetyczne zakupy

Hej :)

Pogodę niestety znów mamy nieciekawą.. Jak ja nie lubię deszczu!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie od wczoraj ciągle pada, więc bez parasola lepiej nie wychodzić z domu.
Teraz już się trochę przejaśnia, ale w nocy to chyba non stop padało.
Na szczęście od jutra ma być znów ładnie. Pododno ;) Oby się sprawdziło.

Dzisiaj wracając z pracy weszłam na chwilę do Galerii ;)
Zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków.
W Superpharm kupiłam jedwab do włosów (codziennie używam po każdym myciu włosów) i dezodorant Dove - od dłuższego czasu mój faworyt pod względem dezodorantów :) W tej chwili używam Dove invisible dry, który dodatkowo zapobiega powstawaniu białych plam na ubraniach.
Potem weszłam na chwilę do Sephory i wyszłam z nowym błyszczykiem.
No i na koniec idąc do domu wstąpiłam jeszcze do osiedlowej drogerii, gdzie rozejrzałam się za jakimś nowym lakierem do paznokci.
Wybrałam lakier MIYO, chociaż nigdy nie miałam nic z tej firmy. Spodobał mi się jego kolor. Szukałam czegoś innego niż czerwień (na którą przeważnie maluję paznokcie i w której kolorze mam najwięcej lakierów w mojej kolekcji ;)). Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Lakier był bardzo tani -3,49 zł, także nie oczekuję, że będzie super jakości. 
Narazie jednak poczekam z jego testowaniem, bo w sobotę jak już wspominałam wybieram się na mecz do strefy kibica, więc postawię na czerwień i biel na paznokciach ;d

21 komentarzy:

  1. Biosilk mi służy, ale całkowicie zmieniam pielęgnację włosów :) lakier ma śliczny kolor. U mnie od rana leje, masakra! A jak do soboty się nie rozpogodzi to będzie żle. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wybieram się do strefy kibica, barwy narodowe na paznokciach obowiązkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooooo to już teraz muszą wygrać ! :P zresztą nie może być inaczej :) ...od jedwabiu biosilka to już się chyba uzależniłam , a raczej moje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie muszę wypróbować ten jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skusze sie na ten jedwab ;) zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie uzywac biosilka, fajne sa po nim wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i u mnie pada, nie chce sie wystawiac nosa :/ tez dzis zaliczylam z tego tytulu male zakupy kosmetyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ile kupiłaś ten błyszczyk w Sephorze? Jaki to odcień? Co do MIYO - nie widziałam nigdzie ani ich lakierów ani niczego innego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. dove jest bardzo dobry, miałam go :)
    błyszczyk mam taki ale w innym kolorze
    biosilku nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  10. blyszczyk przyznam wyglada bardzo zachecajaco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o, widzę, że jedwab jest w promocji, muszę lecieć d superpharmu i zrobić zapas. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten jedwab, bardzo lubię go stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear!
    I really like your blog, would you like to follow each other?
    Visit mine and let me know!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  14. wow faktycznie tani ale kolor świetny;) tak paznokcie biało czerwone muszą być ;) koniecznie takie jak w poprzedniej notce;) super Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio aż 4 mini drops kupiłam, bo nie mogłam się na kolor zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. także używam jedwabiu ale jakiejś innej firmy i nie wiem co bym zrobiła bez niego, włosy są od razu fajniejsze po użyciu :P

    miłej zabawy w strefie kibica!! :)

    OdpowiedzUsuń