Translate

piątek, 1 czerwca 2012

Johnson - próbki

Dzisiaj przyszły do mnie próbki z Johnsona :)
Taki mały prezent na Dzień Dziecka ;d
Nawet szybko doszły. Gdzieś wyczytałam, że do kogoś szły miesiąc, a ja zamawiałam je w połowie maja, także się nie spodziewałam :)
Z czterech dostępnych produktów zamówiłam trzy - łagodny płyn do mycia ciała i włosów oraz mleczko i krem intensywnie pielęgnujące (ochronny krem przeciw odparzeniom sobie odpuściłam ;))
Próbki są malutkie, ale napewno się przydadzą :)
Bardzo lubię kosmetyki Johnsona są delikatne, nie powodują podrażnień - idealne dla wrażliwej skóry.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie niestety pogoda się ostatnio znacznie pogorszyła. Zimno, pochmurnie.. Dzisiaj do tego jeszcze wieje wiatr, także nie bardzo chce się wychodzić z domu.. 
Mam nadzieję, że wkrótce znów wrócą upały.
W przyszłym tyg mamy dłuższy weekend (Boże Ciało) także ładna pogoda by się przydała ;)


22 komentarze:

  1. tez zamawialam te proibki, ale jeszcze nie przyszly:(

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie jeszcze nie przyszły ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjdą przyjdą:) cierpliwości:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam nadzieje ze nie bedzie dobrej pogody u mnie ;p niewyobrazam sobie pisac egzaminy w upal :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również nie ma zbyt dobrej pogody, niestety :( A ja właśnie pomyślałam, że już do mnie te próbki nie przyjdą, ponieważ już trochę czasu minęło - najwidoczniej muszę uzbroić się w cierpliwość i jeszcze poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też dziś przyszły, razy dwa nawet :)) jestem zadowolona, ale jedną paczuszkę dam kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są idealne ! Skóra jest po tym taka mięciutka mm:)
    u mnie niestety też szaro i pochmurno :( oby się poprawiło !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super te próbeczki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa po jakim czasie od zamawiania do Ciebie przyszły, bo ja też zamawiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam 15 maja, czyli dotarły w ciągu 2 tygodni :)

      Usuń
  10. ej o co chodzi z tym próbkami bo ja jak zwykle nie w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze do czynienia z tymi kosmetykami :)więc czekam na recenzje :) a co do pogody to szkoda słow :( może na długi weekend będzie lepiej :)
    Buziaczki
    p.s.
    zapraszam do siebie częściej będzie mi bardzo miło

    obserwuję Cię kochana bo widzę,że fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O to szybko do Ciebie doszły!
    U mnie pogoda okropna brr ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. oo też muszę zamówić :)
    u mnie też niestety się psuje pogoda :C

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też niestety pada :(
    a co do tych próbek, czekamy na recenzje.
    trzymaj się Kochana, buziaki ;**
    jak znajdziesz chwilkę, wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie pogoda okroopna, ciągle pada, a do tego wieje okroopny wiatr.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki Johnsons'a :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. maja naprawde fajne kosmetyki ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. :) dzięki Tobie i Twojemu blogowi w ogóle dowiedziałam się, że można zamawiać próbki z Johnson'a i właśnie to zrobiłam! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.spodrzesmusnietychtuszem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń