Translate

środa, 6 czerwca 2012

Garnier Czysta Skóra 3 w 1

Garniej Czysta Skóra 3 w 1 to kosmetyk, którego obecnie używam do oczyszczania twarzy. Oprócz żelu myjącego produkt ten może być stosowany również jako peeling oraz maseczka.


Przyznam się, że ja używam go tylko jako żelu myjącego, także moja ocena dotyczy tylko jednego z trzech wariantów na jakie możemy używać tego produktu. Rano rzadko kiedy mam czas, aby nałożyć sobie na twarz maseczkę, z którą trzeba trochę posiedzieć, a umycie twarzy żelem jest po prostu najszybsze ;)

Skóra po umyciu jest świeża i matowa, dzięki zawartości glinki.
Żel bardzo ładnie oczyszcza, ma w sobie drobinki peelingujące, które nie podrażniają skóry.
Jest niesamowicie wydajny! Co prawda nie używam go codziennie, ale dosłownie kapka kosmetyku starcza, aby dokładnie oczyścić całą twarz :)

Cena: ok 20 zł
Ja upolowałam go na promocji w osiedlowej drogerii za 9,99 zł ;)

Muszę wypróbować go jak się sprawdza w roli maseczki, bo naczytałam się sporo pozytywnych opinii na ten temat :)
Podobno świetnie się sprawdza jeśli ktoś ma problemy z błyszczeniem się cery.

17 komentarzy:

  1. U mnie produkty 3 w 1 w ogóle nie działają :( Pozdrawiam i życzę udanego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i właśnie jego sobie kupię jak skończy mi się mój Be Beauty ;) buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Również go mam i przyznam Ci rację - jest mega wydajny. Ja zapłaciłam za niego nieco więcej, jednak nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go od dawna ale nie zauważam efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam produkty Garniera, zawsze mają śliczny zapach, są przy tym dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie on po czasie zaczął podrażniać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie garnier sie nie sprawdzil :( bardziej lubie soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez go uzywam, 1 raz w tyg staram sie nalozyc maseczke i uzywam go juz od moze 2-3 lat? Nie mam wypryskow, a jesli juz to takie male, ktore ledwo co widac:) Jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uzywałam go, jest bardzo dobry, jako maseczka rowniez ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam wszystko co pięknie pachnie jeżeli chodzi o kosmetyki i wielka szkoda, że ten Garnier ma taki.. dość chemiczny zapach. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie uzywałam jakoś firma garnier do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  12. garnier jest moim zdaniem jedną z lepszych firm! mam krem regenerujący i jest świetny, nie wiem czy nawet nie skuszę się na 3 w 1 ;) Zapraszam do siebie przy okazji http://itssoridiculous.blogspot.com byłabym wdzięczna za dodanie mnie do obserwowanych, skomentowanie, czy polecenie mojego bloga. Z góry wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go,jak na razie nie polubiłam produktów 3 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam go, ale mam suchą skórę i jeszcze bardziej ją wysuszał, przez co nie wyglądała ciekawie, ale dla innych może być świetnym rozwiązaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja natomiast lubię ten żel :)
    Ps. Zapraszam Cię do mnie na bloga na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń