Translate

wtorek, 12 czerwca 2012

Euro 2012

Hej kochane;**

Jako że mamy euro 2012 i jego atmosfera chcąc nie chcąc ogarnęła nas wszystkich, postanowiłam jeden post poświęcić właśnie temu wydarzeniu ;)

Nie jestem żadną fanką piłki nożnej a oglądanie meczy nie należy do moich ulubionych czynności, ale przyznam, że kilka meczy sobie obejrzałam ;)
Jak narazie tylko w tv, ale planuję w sobotę wybrać się na mecz Polska-Czechy do strefy kibica w Poznaniu.
Euro w Polsce już pewnie się nie powtórzy, więc stwierdziłam, że muszę chociaż jeden mecz obejrzeć w innym miejscu niż z własnej kanapy przed tv ;d
Miałam iść na dzisiejszy mecz do strefy kibica, ale zdecydowałam, że jednak pójdę w sobotę, bo jutro muszę niestety o 6 rano wstać do pracy, a po meczu nie bardzo by mi się chciało.. ;)

A Wy oglądacie mecze? 
Kibicujecie naszej drużenie? 
Może któraś z Was była w strefie kibica? ;d

Ja sobie wczoraj nawet pomalowałam paznokcie w kolorach naszej flagi ;)
(trochę nierówno ale co tam ;d )

16 komentarzy:

  1. Ja oglądałam tylko mecz Polska - Grecja, bo ogólnie nie lubię meczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo nie lubiłam piłki nożnej, ale euro tez mnie ogarnęło i śledzę wszystkie mecze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. do tej pory zobaczyłam wszystkie mecze, oczywiście kibicuje naszym:D
    fajne paznokcie;)
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie jestem fanką, jednak dzisiaj chyba obejrzę mecz Polska-Rosja :) Wcześniej obejrzałam kawałek meczu Polska-Grecja.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo fajny pomysl na pazurki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi paznokciami :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. amazing post!!really great style
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  9. ciesze się bardzo ze ci się podobaja :) buziak :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście, że oglądam ;) pomysłowa stylizacja paznokci!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam,oglądałam ;) chyba ani jeden mecz mnie nie ominął :D
    Ciekawy pomysł paznokci.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń