Translate

sobota, 16 czerwca 2012

(co)weekendowy szał zakupowy ;d

To już stało się moim zwyczajem. Weekendowe zakupy to nieodłączny element mojego tygodnia. 
Nawet jak nie mam czegoś konkretnego do kupienia odwiedzam Galerie, żeby po prostu połazić po sklepach. A może coś fajnego wypatrzę ;)
Przeważnie z takich weekendowych wypadów do sklepów wracam do domu z nowymi rzeczami, które nie są w sumie mi potrzebne, ale zakupy potrafią poprawić mi humor. Nie znam chyba osoby, która nie lubi zakupów ;)
No może poza moim tatą. On nie znosi chodzenia po sklepach.
Ale jak już się wybierze na zakupy to zawsze się porządnie obkupuje. Ostatnio jak wszedł do Cottonfieldu (jeden z jego ulubionych sklepów) to tyle ciuchów nakupował, że aż musiał sobie kupić torbę podróżną na ramię, żeby jakoś przenieść kupione ciuchy ze sklepu do samochodu ;d
Ja tam wolę sobie mniej kupić, ale częściej ;))

Dzisiaj znów tradycyjnie odwiedziłam Galerie Malta w Poznaniu ;)
No i jak zwykle kilka rzeczy sobie kupiłam.

W H&M kupiłam strój kąpielowy i dwa lakiery do paznokci.

Później weszłam do TK MAXX, gdzie kupiłam dużą odżywkę do włosów i balsam do ciała o obłędnym wiśniowym zapachu. Ciekawa jestem jak się sprawdzą, bo nigdy nie miałam kosmetyków z tego sklepu.
Kupiłam też wodę termalną Avene w Superpharm (była przeceniona z 39,9 na 9,9 zł :))
 No i na koniec kilka gadżetów kibica ;d Kredka biało-czerwona (Superpharm 9,9 zł) i silikonowa bransoletka na rękę (Empik 5,9 zł)

Musimy wygrać dzisiejszy mecz! POLSKA!!! ;D

10 komentarzy:

  1. Co do tej wody termalnej - widziałam ją wczoraj w Superpharmie, jednak nie zrobiłam zakupów na 30 zł i dlatego jej nie zakupiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wróciłam do domu- z zakupów oczywiście :) Kupiłam swoje wymarzone rzeczy... jestem przeeszczęśliwa! haha. Pozdrawiam Cię kochana :D Aleksandra ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że udane zakupy ;) bardzo dziękuję za miłe słowa ;)
    Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten strój kąpielowy, chyba będę musiała wybrać się do h&m, bo jestem na etapie poszukiwania idealnego bikini ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój kąpielowy, a ten balsam wiśniowy musi pachnieć przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Leuke blog heb je meid!
    Ga zo doorm je doet het super!

    Liefs

    OdpowiedzUsuń
  8. strój kąpielowy bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń