Translate

piątek, 8 czerwca 2012

"Coś pożyczonego" Emily Giffin

Hej kochane:*

Wreszcie mamy weekend, pogoda nawet w miarę dopisuje :)

Dzisiaj dla odmiany nie będzie nic o kosmetykach ani ciuchach.
Chciałabym Wam polecić książkę, którą według mnie warto przeczytać.
Książka bardzo wciąga, lekko się ją czyta - w sam raz na weekend ;))

"Coś pożyczonego" to jeden z bestsellerów amerykańskiej pisarki Emily Giffin..
Autorka opisuje w nim historię dziewczyny która idzie do łóżka z narzeczonym najlepszej przyjaciółki.

Rachel jest racjonalistką, która w każdej sytuacji postępuje właściwie, w przeciwieństwie do swojej przebojowej, nie zawsze lojalnej przyjaciółki Darcy. Jedna noc sprawia, że role się odwracają.
Po imprezie z okazji swoich trzydziestych urodzin Rachel budzi się u boku narzeczonego Darcy. Początkowo chce o tym jak najszybciej zapomnieć, ale zakochuje się. Tymczasem data ślubu Darcy i Deksa jest coraz bliższa...
Co wybierze Rachel: miłość czy przyjaźń? 
Na prawdę świetna książka w dobrej cenie - w Empiku zapłaciłam za nią tylko 9,90 zł. Gorąco polecam! ;))
Muszę się rozejrzeć za kolejną książką Emily Giffin - "Coś niebieskiego", w której opisane są dalsze losy Rachel.

8 komentarzy:

  1. Może być ciekawie :) Ja teraz czekam na drugą częśc również amerykańskiej pisarki, Carrie Jones. Na razie przeczytałam ,,Pragnienie" i jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez nie czytalam bo ogolnie malo kiedy chwytam za ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet ciekawe. ;p

    P.S. Zapraszam do mnie na nowy, dłuuugi wpis.
    http://ania-astra-jaworska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze znajde taka i przeczytam po sesji, jak narazie mam bardziej wciagajaca 'ksiazeczke' pod tytulem "instalacje sanitarne" :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedna książkę tej autorki, bodajże... " Sto dni po moim ślubie", polecam gorąco, wciągnęła mnie od pierwszych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zajrzec do emika w pon, może bd. słyszałam dużo o tej książce i przydałoby się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń