Translate

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ciągle pada..

Hej kochane;*

Pogoda nas ostatnio niestety nie rozpieszcza.
Za oknem ciągle deszcz, chmury.
Aż nie chce się z domu wychodzić.
No ale nieraz trzeba - szkoła, praca..
Wczoraj mimo deszczu spotkałam się z koleżankami w mieście. 
Jak zwykle musiałyśmy wejść do Galerii ;d
Przed wyjściem z domu wzięłam ze sobą oczywiście parasol i skórzaną kurtkę. W krótkim rękawku było by mi trochę za zimno ;)

Spodnie - ZARA, Bluzka - H&M, Torebka - Monnari, Buty - Parfois

Mam nadzieję, że w weekend się trochę wypogodzi :))

19 komentarzy:

  1. Aleś ty chudziutka :) Oby w weekend było ciepło w końcu, bo ile można tego deszczu i chmur? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękną torbę i butyy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit.
    U mnie też ciągle pada i pada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę figury! :) no oby pogoda się zmieniła na lepszą, bo przyjaciółka przyjeżdża :)) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z Ciebie chudzinka :O zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne a Ty zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś szczuplutka! Też mam nadzieję, że się wypogodzi...

    OdpowiedzUsuń
  8. niemartw sie w uk na przemian slonce - deszcz... bez parasola w torebce nie wychodze z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice! Olease follow me all who can and I follow you too!

    OdpowiedzUsuń
  10. słodko :) masz piękne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się . !
    Masz świetnego bloga wiesz ?
    Dodaję się do obserwantów i liczę na rewanż .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; ))
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takiej pogody ; /

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz i masz świetną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie :)
    piękna bluzeczka.
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :).

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny strój :) a pogoda fakt zimnaaaa :/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw :) szkoda, że małe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, uwielbiam klasyczne połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buciki masz boskie ja bym je chciała wielkie zobaczyc :):*


    i zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladnie:) I te buciki <3

    OdpowiedzUsuń