Translate

sobota, 12 maja 2012

Zakupy

Hej kochane:*

Dzisiaj od rana wybrałam się z siostrą i mamą na zakupy do Galerii ;d
Uwielbiam kupować ciuchy!
Upolowałam sobie kolejną koronkową bluzkę i czarną spódniczkę.
Bluzka - TK MAXX - Sweewe Paris (cena: 49,99 zł)
 Spódniczka - Tally Weijl (cena: 49,9 zł)
Miałam straszy dylemat z wyborem koloru bluzki. Zastanawiałam się nad beżową (którą kupiłam) i nad czarną. Ostatecznie skorzystałam z rad mamy i siostry i zdecydowałam się na tą jaśniejszą.
Chociaż nawet w tej chwili zastanawiam się czy nie pojechać jeszcze po tą czarną. Ale w sumie trochę bez sensu kupować dwie takie same bluzki tylko w innych kolorach.


A Wam jak się podoba? :)

36 komentarzy:

  1. obie rzeczy mi się podobają ♥

    a stylizacja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuchy,pasują ze sobą do stylizacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ciuszki :)) zakupy udane ;d, ślicznie Ci w tym zestawie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się spódniczka i jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw, a faktycznie, bluzeczka lepsza jaśniejsza, teraz na lato lepsza, i do wszystkiego też pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo sie podoba, szczegolnie bluzka! :)

    p.s. cudowne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. spodniczka swietna a bluzka urocza :)
    Wlasnie chcialam dodac sie do obserwatorow... ale wlasnie zauwazylam ze juz jestem :D
    Jesli masz ochote to takze mozesz mnie poobserwowac ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ales Ty chudziutka i tak slodko w tym wygladasz ;);p

    OdpowiedzUsuń
  10. śmiem stwierdzić, że Tobie chyba nawet korektor nie jest potrzebny (przynajmniej pod oczy), tym lepiej dla Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam koronkowe ubrania!! ;) bluzeczka jest piękna i myślę, że dokonałaś dobrego wyboru odnośnie koloru ;) idzie lato więc jasne kolorki są jaknajbardziej pożądane ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łada ta bluzka dobrze zrobiłaś że posłuchałaś mamy i siostry bezowa jest ładna ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka chudzinka ..
    zapraszam //

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bluzka :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to razem wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze jest sens mieć dwie takie same rzeczy w innych kolarach :) ja np. mam dwie pary butów identycznych i każda para pasuje mi do czegos innego :)
    bluzeczka swoją drogą jest cudna <3
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też kocham zakupy w galerii :)

    zapraszam do mnie, może się spodoba i poobserwuesz? odwdzięzę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zkaupy genialne ;D mam mega slabosc do koronek :) i mis ie bardzo podoba ;) !

    P.S. Zapraszma do wzięcia udziału w rozdaniu organizowanym na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie Ci w tej beżowej :) I nie kupuj czarnej, może nadarzy się jakaś inna czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie :D
    Ale Ty masz śliczne długie włosy!

    Zapraszam do mnie - http://moniczysko.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Patrzyłam na te spódniczki w tally. Chciałabym taką tylko w brzoskwiniowym lub różowym kolorku. Kupiłam ostatnią czarną w New Yorkerze i jestem też zadowolona
    A bluzeczka - cóż mogę napisać? Bosko Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie spódniczki! A bluzka świetnie na Tobie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna spódniczka,no i fotki tez:) super blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka i bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I am following U please follow me back..:)

    OdpowiedzUsuń
  26. spódniczka przepiękna :) lubię takie mini ;p

    OdpowiedzUsuń