Translate

poniedziałek, 14 maja 2012

Weekendowy ciąg dalszy zakupów ...


Hej kochaniutkie;**
Jak tam u Was po weekendzie?

Ja niedzielę spędziłam podobnie jak sobotę - znów byłam na zakupach.
Tak, to ostatnio zdecydowanie mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu...
Co prawda pojechałam na zakupy z zamiarem kupna prezentu na zbliżający się dzień matki, ale niestety jak tylko dotarłam do Galerii to rozpoczęłam buszowanie po sklepach w poszukiwaniu czegoś dla siebie...
Weszłam tylko do dwóch sklepów i w każdym z nich coś sobie kupiłam.

Bluzka - TK MAXX - Sweewe Paris (cena:49,99 zł)
Spódniczka - H&M (cena: 49,9 zł)
Jak widzicie bluzka jest identyczna jak ta, którą kupiłam dzień wcześniej tylko w innym kolorze... A spódniczkę dobrałam do bluzki.
Jak tylko kupiłam te rzeczy to od razu wyszłam z Galerii, żeby już nic więcej nie kupować;d Pewnie gdybym dalej chodziła sklepach, do domu wróciłabym z czymś więcej.


Myślicie, że to dobry zakup, czy raczej uważacie, że posiadanie dwóch takich samych rzeczy jest trochę bez sensu?



35 komentarzy:

  1. ładna ta bluzka
    Uważam, że dobrze jest dwie takie same rzeczy, tylko że innego koloru, ponieważ podoba ci się ta bluzka , ale kolor ci nie odpowiada do reszty stroju, więc bierzesz sb inny kolor i jest OK

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupoholiczka :D hehe żarcik ;)

    znowu cudowności ♥♥♥ śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie uważam żeby to było bez sensu ;) ja też tak robię jak coś mi się podoba a nie mogę się zdecydować na kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uważam , że to troszkę bez sensu zależy jeszcze jaka cena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam, nie jest identyczna, bo ma inny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest to bez sensu, bo w razie czego zawsze mozna sprzedac ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem trochę jest bez sensu, u mnie działa system argumentów za i przeciw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest bez sensu, jeżeli coś się naprawdę podoba i chce się kupić dwie rzeczy o takim samym fasonie a innych kolorach to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna ta bluzka :)
    nie jestem pewna czy te lakiery sa w polskim Tk Maxx, jak je znajdziesz to daj koniecznie znac! :) pozdrawiam i dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) bluzeczka i spódniczka bardzo ładne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie dobry zakup, zawsze się przyda o jedną więcej :p Podoba mi się outfit :) Mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka jest genialna! buziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też czasami kupuję takie same rzeczy w różnych kolorach. Super wyglądasz, spódniczka jest świetna ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie przepadam za wf-em, szczególnie w okresie wiosna-lato, bo trzeba biegać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw,bardzo mi się podoba bluzeczka,ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, tak bywa że czasem jak się upatrzy jakąś rzecz to ciężko powstrzymać się od zakupu:) Mimo że w szafie już sa podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzeczka :D

    Co powiesz na obserwowanie się na wzajem?
    www.bebeautiful-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciuchów nigdy za wiele, mogą być nawet w tym samym kolorze i mieć taki sam wzór, mnie to nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz :)
    W takim razie ja też Cię obserwuję!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie Ty masz piękne włosy!O_O
    a dwie rzeczy nie są bez sensu- czasem kupiję np. dwie pary butów, bo wyjątkowo mi pasują- jedne będą już zużyte i drugie, nówki, gotowe do akcji:)) Głównie mam tak z butami do biegania, bo nie lubię ich szukać, szybko się zużywają i zawsze łatwiej dwie pary za jednym razem:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka, a spódnica jeszcze lepsza - mam identyczną, tylko ciemną :) i bardzo chętnie kupiłabym i jasną, to tak a propos pytania czy warto mieć te same ubrania w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się tutaj :)na pewno zajrzę jeszcze nie raz!
    genialny pomysł na stylizację:)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie dziękuję za komentarz! Już niedługo na moim blogu Pytania&Odpowiedzi! Zapraszam serdeczniee! Pozdrawiam+ Śliczny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  24. to połączenie jest mega! ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie spodniczki!! A posiadanie 2 takich samych rzeczy wcale nie jest bez sensu, sama mam sporo 'podwojnych', szczegolnie jesli chodzi o bokserki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. taka jest chyba siła tych wszystkich galeriii :P idziemy na zakupy z innym zamierzeniem, a jak wychodzimy to mamy zupełnie coś innego :P hehe ;)))

    pozdrówki i dodaję do obserwowanych :) będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. fajną bluzkę można mieć w każdym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zakupy i fajne zdjęcia. :D Ja uważam, że posiadanie dwóch takich samych rzeczy nie jest błędem. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja Ci zazdroszczę Twoich włosków:):)

    Zapraszam też do mnie

    http://cherish-your.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń