Translate

sobota, 19 maja 2012

Sunny Saturday

Hej kochane:*

Wreszcie mamy piękną pogodę!
Miałam już serdecznie dość tej jesiennej temperatury.
Na szczęcie znów jest gorąco i mam nadzieję, że już tak teraz będzie.
W końcu mamy prawie lato.

Dzisiaj od rana korzystałam ze słoneczka w ogródku, a po południu spotkałam się z kumpelą w mieście.
Ubrałam szorty, bluzkę z krótkim rękawkiem i sandałki.



 Szorty - Tally Weijl, Bluzka - H&M, Okulary - H&M, Snadałki - Clemente, Bransoletki - Lilou

No i oczywiście przy okazji weszłyśmy do Galerii;d
O dziwo nic sobie dzisiaj nie kupiłam, ale teraz tego żałuję..
Spodobało mi się kilka sukienek w h&m-ie i żałuję, że jednej z nich nie kupiłam.
Najbardziej przypadła mi do gustu czarna, krótka, koronkowa sukienka. A jak już pewnie wiecie, kocham koronkę ;))
No i jutro będę musiała po nią chyba jechać ;d
Ahh tak to jest jak jest ktoś niezdecydowany i nie wie czego chce.
Mam tylko nadzieje, że będzie jutro jeszcze dostępny mój rozmiar, chociaż dzisiaj była tylko jedna...
Najwyżej się przejadę do m1 lub do Starego Browaru jak w Galerii Malta jej już nie będzie. Jest jeszcze zawsze allegro w razie czego ;)
Gdzieś ją znajdę ;d 

P.S. Też tak długo Wam się wgrywają zdjęcia na bloga? Ostatnio muszę czekać 20-30 min na jedno zdjęcie...
Te 4 wgrywały się prawie 2 godziny... Też Wam to tyle czasu zajmuje? 
Jak założyłam bloga ponad 2 tyg temu to nie miałam z tym takiego problemu.



29 komentarzy:

  1. Dobrze że już ciepło, śliczne butki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam na razie tylko jedno Lilou - z kotkiem :) co do ładowania zdjęć - u mnie normalnie, nie za szybko, nie za wolno :D wszystko zależy od prędkości neta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zdjęcia ładują się szybko, więc nie ma problemu :-) Bardzo ładne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też zdj. ładują się dość szybko :)
    ładne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi wgrywanie zdjęć nie zajmuje dużo czasu.
    Super sandałki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się ciesze z ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz:) Sandałki bardzo przypadły mi do gustu, ale znając moje stopy to pewnie bym w nich daleko nie zaszła, bo bym miała poobcierane.
    A co do zdjęć, to mnie wgrywają się normalnie, ale ja najpierw je ładuję na picasę a dopiero potem na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może masz za dużą rozdzielczość zdjęć. W większości programów do obróbki można zmniejszyć wielkość zdjęcia i wtedy szybciej się wczytują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, w końcu słońce zawitało (u mnie w Poznaniu też) ;) Masz śliczne włoski, długość, kolor.. ach:) U mnie też zdjęcia się dość długo wgrywają, ale może to zależy od ich wielkości.. hmm :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne sandałki ^^
    ale ty chudziutka jesteś *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, wyglądasz na nich uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje wlosy! Tez juz chcialabym miec takie dlugie ale ostatnio mysle nad zmiana fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo słonecznie! :) dziękuję za komentarz. obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No najpiękniejsze są bransoletki! Podobają mi się niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak się sprawują u Ciebie te bransoletki z Lilou? Bo myślałam żeby w jedną zainwestować ale jak ma się zaraz rozlecieć to podziękuje... ;) poza tym masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak narazie całkiem nieźle się trzymają:)
      serduszko mam już rok, a koniczynkę dostałam na gwiazdkę. nie zmieniałam ani razu sznurków, ani nie poprawiałam grawerów także myślę, że nieźle się sprawują ;))

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :) a zdejmujesz je do kąpieli itd ?

      Usuń
  16. nie przepadam za butami w stylu japonek ale Twoje wygladaja bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie się prezentujesz. ;)
    Świetny blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletki <3 ! ...właśnie też mam problemy ze zdjęciami :( co prawda nie wgrywają się tak długo ale czasem muszę jedno wgrywać na kilka razy bo się nie chce po prostu wczytać grrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. :)
    Już dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż, zapraszam na www.ania-astra-jaworska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ladne bransoletki!:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic specjalnego tu nie masz .
    Ubierasz się bardzo przeciętnie , nie wyróżniasz się w żaden sposób .

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń