Translate

niedziela, 20 maja 2012

Sukienka

Hej kochane:*

Wczoraj jak wróciłam z zakupów, to żałowałam, że nie kupiłam sobie sukienki w h&m. Miałam po nią dzisiaj jechać, jednak jeszcze wczoraj wieczorem weszłam na allegro, żeby sprawdzić czy w razie czego będę ją mogła zamówić przez internet (gdyby już w sklepie nie było).
Okazało się że w moim rozmiarze są już tylko 2...
No i kliknęłam ;d Wolałam nie ryzykować. Dzisiaj już mogło ich nie być, a stwierdziłam, że chcę mieć tą sukienkę.
Od razu przelałam pieniądze i teraz będę czekać na przesyłkę. Mam nadzieję, że wkrótce dojdzie :)
Cena sukienki była taka jak w sklepie - 79,9 zł (+koszty przesyłki - 7 zł).

Mam w niej jedno zdjęcie zrobione w przymierzalni.
Przepraszam Was bardzo za jakość, ale było robione telefonem, a później z tego telefonu aparatem;d bo gdzieś mi się zapodział kabel do komórki.
Stąd zdjęcie zamazane i niewyraźne.
Jak sukienka dojdzie to dodam jakieś wyraźniejsze ;)


24 komentarze:

  1. tez chcialam sukienke w tym typie ale u mnie juz nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na allegro kupiłam, bo u mnie już tez był pojedyncze sztuki jak wczoraj byłam w h&m

      Usuń
    2. no wlasnie ja na allegro nie mam jak kupowac :(

      Usuń
  2. Ta sukienka jest prześliczna<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde praktycznie nic nie widać ale zapowiada się fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka! Dziękuję za komentarz i pozdrawiam, Aleksandra ;* ZA CHWILĘ KOLEJNA NOTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze widzę, koronka? Już ją uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kolejny komentarz :) Miło mi, że tak często do mnie wpadasz ;) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka :) obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobną:) fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje się fajna, czekam na bardziej wyraźnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka widać ; )
    Ale czekam na coś wyraźniejszego ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego co widać, sukienka wydaje się być ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego co widać, wydaje się bardzo ładna ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje Ci za radę z odżywką ♥ nazwa brzmi świetnie i do tego to 8w1 brzmi zachęcająco. Myślę , że to będzie mój wybór. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też czasami tak mam, że coś zobaczę a później żałuje, że nie kupiłam, ale sukieneczka wygląda na ładną :)

    OdpowiedzUsuń