Translate

wtorek, 22 maja 2012

So hot!

Ale upał!
Wreszcie możemy się cieszyć prawdziwą letnią pogodą :)
Chociaż nie wszyscy lubią jak jest aż tak gorąco i duszno na dworze.
Ja tam się mimo wszystko cieszę, bo lubię upały ;)
Można się poopalać i spędzać czas na wolnym powietrzu.
Dzisiaj jak wracałam po 16 z pracy to temperatura na zewnątrz wynosiła 36,5!

Ubrałam dziś znów krótkie spodenki (są idealne na taką pogodę :)), koronkową bluzkę, sandałki i oczywiście okulary słoneczne.

Nie rozumiem jak niektórzy ludzie mogą w taką pogodę ubierać zimowe kozaki i kurtki.. A są tacy ;d Wczoraj widziałam kobietę w grubych czarnych rajstopach i wysokich kozakach do kolan.
 Spodenki - Tally Weijl, Bluzka - TK MAXX, Sandałki - Tally Weijl, Torebka - MOHITO, Okulary - H&M, Bransoletka - charmsy Apart i Yes



Szkoda tylko, że nie mogę w pełni korzystać z pięknej pogody i wygrzewać się całymi dniami na słoneczku, no ale trzeba przecież chodzić do pracy ;)
Moja siostra to ma fajnie - wczoraj miała ostatnią maturę (ustną z polskiego) i zaczęły jej się najdłuższe wakacje w życiu.
No ale nie ma co zazdrościć, sama też tak miałam 2 lata temu.

Mam nadzieję, że do weekendu utrzyma się piękna pogoda, a wtedy i ja będę mieć trochę czasu na relaks w ogródku ;)
Przydałyby się już wakacje!

27 komentarzy:

  1. ale zazdroszcze takiej pogody! u mnie wczoraj wyszlo sloneczko pierwszy raz od kilku tygodni :) a dzisiaj znowu pada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka mnie urzekła :D u mnie wcale nie hot, burze są co jakiś czas :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a wonderful long dress from Shabby Apple

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem, efekt chłodzenia jest jak najbardziej pożądany latem szczególnie wtedy, gdy na termometrach jest koło 30 stopni, chociażby tak jak dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty drobniutka :)
    Ja również lubię ciepłą pogodę, zdecydowanie bardziej upały niż mróz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) ja dziś miałam okazje skorzystać ze słoneczka i trochę się po opalałam :) bardzo ładny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rozumiem tych ludzi, którzy teraz chodzą ubrani tak grubo :OO

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. ;) Lekka i dziewczęca - takie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow świetnie wyglądasz bardzo fajny strój podoba mi się ten styl;)a buciki masz najlepsze chociaż nie najlepszą to Ty masz figurę niesamowicie zgrabna jesteś.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też dzisiaj czarne rajstopy i swetry straszyły na ulicach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś widziałam dziewczynę w lecie w butach emu, które na 100% nie były oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. długaśnie włoski masz - ach piękne :) stylizacja jest Okej! ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez tego nie rozumiem, jak ludzie w takie upaly moga noscic 'cieple' rzeczy... Ostatnio widzialam dziewczyne, co byla, ze tak powiem, bardzo przy kosci, ubrana od stop do glow na czarno, w glanach, w 30 stopniowy upal.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna torba :)
    znów widze sandałki z kokardką, widzę że masz słabość do niej ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna torebka :))) kozaki latem ajajjjj ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you, wait for you to follow back!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a wonderful long dress from Shabby Apple

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda faktycznie nam sprzyja!
    Outfit całikiem ładny:)
    Nie wyobrażam sobie chodzenia dziś w zimowych rzeczach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta bransoletka ;d
    Ja też wolę upały niż deszcz ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń