Translate

piątek, 4 maja 2012

Pyszne kosmetyki

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię wszelkie kosmetyki pachnące czekoladą, wanilią czy kokosem. Wiem, że nie każdy za nimi przepada. Dla mojej mamy niektóre z nich są zbyt duszące. 

W swojej kolekcji mam kilka specifików do ciała o apetycznych zapachach.
Jestem mile zaskoczona żelem pod prysznic z AA. Wcześniej chyba nigdy nie miałam żadnego kosmetyku do mycia ciała z tej firmy. Kuszący napis Creme Brulee zachęcił mnie jednak do kupna. Zakup okazał się jak najbardziej trafiony. Zapach jest naprawdę ciekawy.
Lubię też mleczko kokosowe pod prysznic z Ziaji i krem do rąk.
Uwielbiam masła do ciała tej firmy - kokosowe, waniliowe i czekoladowe (oliwkowego nie próbowałam). Wszystkie są moimi faworytami jeśli chodzi o smarowidła do pielęgnacji ciała.
Teraz jestem w trakcie używania czekoladowo-pistacjowego masła do ciała z Farmony. Wcześniej miałam waniliowo-daktylowe z tej firmy. Muszę powiedzieć, że zapach nie od razu przypadł mi do gustu. Z początku wydawało mi się, że nuta pistacji jest zbyt intensywna. Po jakimś czasie jednak się przyzwyczaiłam i w zasadzie wyczuwam przede wszystkim zapach czekolady.
Masło ma jasnobrązowy kolor. Po otwarciu od razu możemy poczuć wydobywający się z pudełka zapach czekolady z domieszką pistacji.
Masło ma dość gęstą, aksamitną konsystencję. Skóra po nasmarowaniu jest gładka i nawilżona. Masło dostałam w prezencie od siostry, ale jestem z niego zadowolona.
Jeśli tak jak ja lubicie kosmetyki o apetycznych zapachach, to myślę, że warto wypróbować:)



45 komentarzy:

  1. cute things!!!!!
    Have a nice weekend!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to tak średnio przepadam za takimi zapachami, ale to zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masła do ciała z Farmony są świetne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję:* słyszałam właśnie że te masła są super, ale jeszcze nie zdecydowałam się na takie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm uwielbiam wszystko co pięknie pachnie :D Przede wszystkim czekoladą, kawą, wanilią i malinami ;D Z Ziaji kocham te masła kakaowe :D mam jeszcze z tej serii przyśpieszacz do opalania <3

    OdpowiedzUsuń
  6. waniliowego jeszcze nigdy nie spotkałam! :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm MNIAM ~!
    uwielbiam masło akkaowe z Ziajki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj, dokładnie! Zapach jest bardzo ważny w kosmetykach do pielęgnacji ciała, uwielbiam je:) Swoją drogą wybrałaś moje ulubione firmy, kosmetyki z serii Sweet Secret są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kosmetyki szczególnie o zapachu kokosa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super też lubię takie kosmetyki zapraszam do mnie obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz.
    W kinie 5D oprócz obrazu 3D, czujesz zapach, ruszają ci się fotele itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam kosmetyki pachnące czekoladą,często żałuję,że nie są do jedzenia hihi ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. takie kosmetyki aż chce się zjeść - kocham czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy smarować się nimi ;)

      Usuń
    2. Kokosowe masło do ciała jest cudowne i pachnie tak apetycznie mm.. <3

      http://s0meonelikeme.blogspot.com/

      Usuń
  14. mmm Mało kakaowe i kokosowe <3
    + obserwuję i zapraszam również ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ojj, ja tez uwielbiam kosmetyki, ktore predzej wypadaloby zjesc a nie wmasowac w siebie :P a kokos to moj ulubiony z zapachow kosmetycznych!
    z Ziai mam krem oliwkowy i mialam maslo oliwkowe i sa super, natluszczaja skore i pozaostawiaja ja mieciutka, uzywam jako SOS, od czasu do czasu, bo troche zapychaja (szcezgolnie krem do twarzy).

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj, ja tez uwielbiam kosmetyki, ktore predzej wypadaloby zjesc a nie wmasowac w siebie :P a kokos to moj ulubiony z zapachow kosmetycznych!
    z Ziai mam krem oliwkowy i mialam maslo oliwkowe i sa super, natluszczaja skore i pozaostawiaja ja mieciutka, uzywam jako SOS, od czasu do czasu, bo troche zapychaja (szcezgolnie krem do twarzy).

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham kakaowe maslo do ciala od ziaji..zawsze je mam w torebce;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. musze wypróbować ;p
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam masło kakaowe z Ziaji mmm ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham kosmetyki o cudownych zapachach, najbardziej lubię te czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masła farmony to numer 1 u mnie.. bardzo je lubię
    jednak kosmetyki o słodkich zapachach wybieram na jesień, zimę :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie, od dziś śledzę :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciu widzę jeszcze peeling z Dax:) Dobry jest? :)
    Też lubię kosmetyki o takim zapachu, jednak żeby nie był on za bardzo intensywny jak w przypadku tego masła pistacjowego, o którym piszesz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling z Dax dopiero kupiłam, narazie jeszcze używam truskawkowego peelingu z Joanny. jak tylko się skończy to biorę się za ten z Dax i oczywiście zdam relacje;)

      Usuń
  23. Mam mydło do kąpieli kokosowe z Ziaji i krem do rąk kokosowy :D No i to masło do ciała z Farmony :D a i peeling z Joanny też tylko pomarańczowy :D:D Uwielbiam te zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również uwielbiam takie "słodyczowe" kosmetyki :) bardzo kusi mnie to masełko czekoladowo-pistacjowe, chyba je wypróbuję. Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też lubie takie SŁODKIE;D balsamy.Szczególnie kocham balsam do ciała kokosowy z Ziaji:) a ty masz nie małą kolekcje:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kosmetyki o charakterystycznym zapachu :) I jestem wielką fanką firmy Ziaja :)

    Zapraszam na nową notkę, w której znajdziesz propozycję sukienek na wiosnę/lato :)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję za miłe słowa ;)
    zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie "spożywcze" zapachy kosmetyków :) chociaż niektórych drażnią.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapachy kosmetyków od faromony zawsze mi się podobają. Mam kilka próbek które muszę przetestować.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto jak najbardziej zainwestowac w ten szampon :)
    Dodaję do obserwowanych, zachęcam do tego samego
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kokosem i wanilią tak!!! Czekolada mnie męczy...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiaaaaaaaaam! Kokosy i czekolada, ahhhh! Mam akurat ten płyn z Ziaji kokosowy, używam na zmianę z czekoladowym. <3 Krem do rąk kokosowy z Ziaji pachnie obłędnie! Masło czekalowe - miłość. :D Za wanilią jakoś tak aż nie przepadam. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Och, ja też uwielbiam takie rzeczy ♥ :)) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam je! kiedyś miałam kokosową pomadkę, miała tak intensywny zapach, że nie mogłam się oprzeć i musiałam ją ugryźć :) szkoda, że w smaku nie była taka wspaniała :)
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania!
    buziolek

    OdpowiedzUsuń
  35. Masło do ciała genialne :) Uwielbiam takie zapachy mam jeszce waniliowe :) balsamy AA też uwielbiam i żele pod prysznic Ziaji :)
    Trafiłaś w mój gust :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. mniam! :D kocham kosmetyki do zjedzenia :D teraz pod choinkę dostałam z sephory zestaw o zapachu ptasiego mleczka :D też jest do zjedzenia :D

    OdpowiedzUsuń