Translate

środa, 30 maja 2012

Prawo jazdy..

Hej kochane;**

Wczoraj miałam egzamin na prawo jazdy. Już drugi...
Za pierwszym razem oblałam na łuku (dotknęłam tyczki lusterkiem), a wczoraj wyjechałam na miasto i nie zauważyłam znaku stop...

Kurde, już byłam taka szczęśliwa i myślałam, że mi się uda, bo pół godziny po tym mieście jeździłam. Wykonałam poprawnie różne manewry, przejeżdżałam przez skrzyżowania itp. No i już tak dosyć długo jeżdziłam, więc się cieszę, że wreszcie mi się uda i będę mieć to prawko. Aż tu nagle po poprawnie wykonanym zawracaniu z wykorzystaniem bramy egzaminator mi mówi, że niestety musimy przerwać egzamin...
Byłam bardzo zdziwiona, bo zawracanie przecież dobrze mi poszło.
Okazało się, że jak wyjeżdżałam z bocznej ulicy, na której wykonywałam to zawracanie to później nie zatrzymałam się na stopie...
Musiał być za jakimś krzakiem albo drzewem, bo do tej pory nie wiem gdzie on tam był.
Szkoda, bo to taki głupi błąd w sumie. Wszystkie manewry miałam poprawnie zrobione, także przykro mi, że przez niezauważenie stopu odebrałam sobie szansę na dalszą jazdę.

Może następnym razem się uda.
Chciaż mam znajomych, którzy po 7, 8 razy podchodzili do tego egzaminu...
Mam nadzieję, że aż tylu podejść nie będę potrzebowała.

Na koniec pare zdjęć.
Trochę nam się niestety pogoda popsuła, więc dzisiaj postawiłam na długie spodnie i do nich ubrałam koronkową bluzkę (znów koronka ;d ).

Spodnie - River Island, Bluzka - Orsay, Okulary - Parfois, Sandałki - Clemente, Bransoletki - Lilou

22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz!!!
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. do trzech razy sztuka i za trzecim się uda zdać, napisz kiedy masz egz. to będziemy trzymać kciuki :)
    stylizacja b. ładna - koronka :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. w koncu kiedys ci sie uda tylko sie nie poddawaj :) ja takze myslalam ze za 1 razem nie zdam a tu... mila niespodzianka na koniec uslyszalam ,, no prosze sie wreszcie usmiechnac, zdala pani'' :D za pierwszym razem i to w UK :) To byl chyba najszczesliwszy dzien w moim zyciu:D
    ps slicza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uda się zobaczysz ♥♥♥

    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mowia do trzech razy sztuka:)) Na pewno zdasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. do 3 razy sztuka :) sliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj, ja też za pierwszym razem niestety oblałam na łuku ;d Ale już za drugim wszystko poszło bardzo dobrze :d Na pewno zdasz za trzecim razem :)) Bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też się męczyłam z prawem jazdy.. beznadziejne uczucie..
    zapraszam : www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję, domyślam się jaka zła musiałaś być:) Ja zdałam właśnie za drugim, ale stresu miałam co niemiara..
    Na pocieszenie napiszę Ci, żebyś sobie pomyślała, że jednak po coś te egzaminy są.. bo to też chodzi o bezpieczeństwo, stajesz się coraz lepszym kierowcą i masz mniejsze zagrożenie wypadku.. np. teraz na pewno juz zawsze zwrócisz uwagę na znak Stop :))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmuj się następnym razem będzie lepiej ale wiem jaka to nerwówka i stres w końcu każdy zdaje nie można tylko rezygnować i się poddawać P.S świetny strój, bluzka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejnym razem na pewno zdasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj :) na pewno zdasz :) 3mam kciuki :) śliczna bluzeczko-tunika :):) buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia następnym razem ! :)
    Pozdrawiam!

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Następnym razem z pewnością Ci się uda, trzymam kciuki :)
    Piękna bluzka, uwielbiam koronkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Egzaminatorzy potrafią być wredni albo specjalnie kazać coś zrobić a potem oblać.. Ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  16. egzaminatorzy to chamy ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, nie martw się, zdasz następnym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  18. napewno Ci sie uda i zdasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. achhhh to prawo jazdy :) dzięki Bogu mam już to za sobą :) na szczęście miałam tylko 2 podejścia :) ale za pierwszym razem pan egzaminator oblałmnie na łuku :( pokazując linijkę i mówiąc "tyle kotku za daleko stanęłaś" ale już jakiś dłuższy czas jestem dumną posiadaczką prawka i śmigam sobie do woli :) choc nie wiem czy teraz ponownie bym zdała hehe :)
    co do setu bardzo fajnie choć spodnie rzeczywiście z lekka za długie :(
    Buziaczki ;*
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :0

    OdpowiedzUsuń
  20. o kochana znam ten ból :p ja zdałam dopiero za 4 razem :( i już śmigam parę lat ale wciąż wspominam te egzaminy , masakra.. :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń