Translate

wtorek, 1 maja 2012

Mój podkład!

Dzisiaj chciałabym trochę opisać i polecić Wam podkład, którego używam;)

Jest to Lirene City Matt fluid matująco-wygładzający. Mój odcień to 207 - beż.
Jestem mu wierna już kilka lat i jak narazie nie zamierzam się z nim rozstawać.
Fluid rzeczywiście jest matujący jak można wyczytać w nazwie. Ładnie pokrywa drobne niedoskonałości cery pozostawiając twarz gładką i promienną.
Kolor beż wydaje mi się najbardziej uniwersalny. Raz kupiłam odcień naturalny (bo beżowego akurat nie było w drogerii), ale przy następnym zakupie powróciłam do mojego beżu. Naturalny według mnie trochę wpada w odcień żółci i wcale tak naturalnie nie wygląda;)
Fluid jest wydajny - mi starcza średnio na dobre pół roku nawet do ośmiu miesięcy, a maluję się raczej codziennie (no chyba że cały dzień siedzę w domu, to odpuszczam sobie makijaż;)). Cena też jest zachęcająca - w Superpharmie czy Rossmanie można go dostać za ok 20 zł.
Jeżeli poszukujecie akurat dobrego podkładu matującego niekoniecznie z najwyższej półki, to myślę że ten z Lirene spełni swoją rolę:) Warto wypróbować.


9 komentarzy:

  1. mam ten podkład jest rewelacyjny ;) i tą kosmetyczkę też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A takie sklepiki z chińskimi rzeczami, niektorzy mowia ze sa slabej jakosci, ale niektore sa spoko : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co jestem wierna Max Factorowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie poszukuję swojego 'idealnego' podkładu, muszę ten wypróbować. ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, ja nigdy nie byłam przekonana co do Lirene
    i ha, zostałaś u mnie otagowana! jeśli masz chęć, zapraszam do pytań :) http://nataliawabich.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam go :) uwielbiałam go dopóki nie zaczęłam uzywać podkładów z Rimmela. w porównianiu do rimmela ten tworzy maskę . ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam podkładu z Rimmela. odkąd zaczęłam używać tego z Lirene, stwierdziłam, że to idealny kosmetyk dla mnie. ale może się skuszę i wypróbuję skoro uważąsz, że są lepsze;)

      Usuń
  7. jeden z lepszych podkładów dla mnie. Również polecam!:)

    OdpowiedzUsuń