Translate

czwartek, 10 maja 2012

Maj!

U Was też dzisiaj taka piękna pogoda?:)

Podobno tylko do jutra ma być ładnie. Od soboty znów zimno i deszcz...
Ale póki co możemy się cieszyć słoneczkiem.
Uwielbiam spędzać czas na wolnym powietrzu:)
Dzisiaj postanowiłam dodać kilka zdjęć, które udało mi się przed chwilą zrobić;) 
Kwiaty ze zdjęć nr 1 i 2 to tzw. Tulipany Papuzie;)



No i na koniec ja;d
Zdjęcie zrobione przez mamę;d
Strój zwyczajny, na co dzień do pracy.
Bluzka - H&M, Spodnie - ZARA, Buty - Clemente, Okulary - Parfois

27 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia
    i ty śliczna też;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach przepiękne zdjęcia ;) wiosna jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuje i licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjecia :)
    u mnie sie zbiera na burze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo, ale przynajmniej będzie powietrze świeższe :) fajny strój :)

      Usuń
  5. Pogoda oczywiście piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia,a ty masz ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjęcia kwiatków:)
    śliczna jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wahania pogody są mało przyjemne... Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie piękne słońce dziś było, ale w weekend deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  10. no prosze Cie nie doluj tlyko ze juz jutro ma sie zepsuc ta pogoda ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też jest piękna pogoda. ;) ładne masz włosy i fajne zdjęcia. < 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia tulipanów są przepiękne, nigdy wcześniej takich nie widziałam :) Dzisiaj co prawda słońce nie świeci tak intensywnie jak wczoraj (przynajmniej u mnie), ale nie jest źle.:) Masz prześliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń