Translate

poniedziałek, 28 maja 2012

Lilac&pear manicure

Dzisiaj postanowiłam, że zrobię wyjątek i zamiast malować paznokcie jak zwykle na czerwono wybiorę jakiś inny kolor lakieru :))

Postawiłam na fioletowy lakier z Rimmela I ♥ lasting finish, kolor 170 lively lilac.
Na palec serdeczny nałożyłam gruszkowy lakier H&M nail polish, kolor pear icecream, a końcówkę paznokcia ozdobiłam brokatowym lakierem z Essence nail art special effect topper, kolor 02 citrus confetti.

Czasami każdy potrzebuję jakiejś zmainy, nawet jeśli chodzi tylko o kolor lakieru do paznokci ;)

Podoba Wam się? :)

32 komentarze:

  1. Super kolorek, oczywiscie ze sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! ale fajne!
    Fioletowy kolorek jest boski <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci wyszło kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne odcienie fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę brokatowego essence:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) bardzo ładny kolorek :) śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pazurki! ;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak ślicznie! bardzo ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda, uwielbiam takie lakiery :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się bardzo podoba;) piękny kolor i oryginalny wzorek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice nails!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten lakier z Essence,a paznokcie śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę jak fajnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your style and you are so sweet! follow each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny liliowy idcień ;) osobiście nie mam przekonania do lakierów z Rimmela, ale może po prostu ja nie potrafię ładnie pomalować nim paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. nowa notka ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten fioletowy ;) Czasem jakaś, chociaż najmniejsza zmiana się przyda . Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń