Translate

wtorek, 8 maja 2012

Lakier koloru koralowego;)


Moim ulubionym kolorem, na jaki przeważnie maluję paznokcie jest czerwień. 

Wiem, że teraz bardzo modne są pastelowe kolory, dlatego czasami się skuszę na jakiś letni kolorek; jednak prędzej czy później i tak wracam do czerwieni.
W swojej kolekcji lakierów najwięcej mam różnych odcieni czerwieni. Od jasnych po ciemne. Od jaskrawych do stonowanych.
Czasem dodaję jakiś brokatowy wzorek, by coś urozmaicić. 
Przeważnie jednak na moich paznokciach gości klasyczny, czerwony manicure. 

Dzisiaj wybrałam lakier z Inglota nr 860. 
Lubię lakiery z tej firmy. Są dosyć trwałe i nie odpryskują następnego dnia po malowaniu. No i nie trzeba nakładać nie wiadomo ilu warstw, aby ładnie pokryć płytkę paznokcia. Dwie warstwy lakieru w zupełności do tego wystarczą. Na zdjęciu mam nawet tylko jedną i jak widać jedna warstwa też daje radę;d

38 komentarzy:

  1. Ty u mnie oglądasz lakiery, a ja właśnie u Ciebie oglądam ten koral :P piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio uzywalam jakiegos blizej nieokreślonej firmy i odpryski sa juz na nastepny dzien, musze zainwestowac w cos trwalszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny kolor i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona <3

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także bardzo lubię lakiery Inglota, mam pomarańczowy i jest świetny :) a ten kolorek śliczny ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry lakier :)
    Wszystkie co używam ,przeważnie na następny dzień odpryskują .Koszmar ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam, w ogóle mnóstwo odcieni a też wybrałam ten 860 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lakier, również uwielbiam lakiery inglota ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy jeśli nie miałaś jeszcze tego tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, wpada lekko w pomarańcz:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też najbardziej lubię czerwień na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolorek ;)
    Pozdrawiam i obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zwykle maluję paznokcie na czerwono:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dziękuję, masz tą pomadeczkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam narazie;d
      ale chyba kupię i wypróbuję, bo bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach :)

      Usuń
  15. Nie pomyślałabym że to jedna warstwa ;)
    Ładny kolorek ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem 20 zł to za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim też, biorąc pod uwagę, że podobnie zachowują się na paznokciach też dużo tańsze lakiery ;)

      Usuń
  17. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    FOLLOW ---> http://liliemarlen.blogspot.com/

    LIKE---> https://www.facebook.com/lavieenrose.blog8

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek nie w moim typie, ale bluzeczka z poprzedniego psota jak najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. oh i oczywiście NIE- Dziękuje !;**


    www.somethingspecial19.blogspot.com

    www.somethingspecial19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mam ulubionego koloru lakieru ale za to inglot jest jedna z moich ulubionych lakierowych firm ;D są ładne, trwale i dosyć szybko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super odcień, lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbuj może coś w ostrym pomarańczu-hit tego lata według wielu gazet. W sumie pomarańcz pochodzi od czerwonego, więc może podpadnie Ci do gustu :D
    A w wolnej chwili zachęcam do obejrzenia http://indifferentways.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobny tylko z firmy SimpleBEAUTY ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. ;)
    www.me-you-stylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super kolorek :) Zapraszam do siebie http://modaiswoboda.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolor lakieru ;)

    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń