Translate

wtorek, 15 maja 2012

Kosmetyki (nie tylko) dla dzieci

Wiadomo, że dziecięce kosmetyki są najodpowiedniejsze dla skóry wrażliwej - są delikatne, nie powodują podrażnień, mają mniej chemii.
Są neutralne i nadają się do każdego rodzaju skóry.


Przyznam się, że od czasu do czasu zdarza mi się kupować jakieś kosmetyki przeznaczone właśnie dla dzieci.
Przeważnie jest to szampon Johnson's baby.
Szampon dobrze oczyszcza włosy, ładnie pachnie i nie plącze włosów.
Dobrze się pieni i nie podrażnia oczu, gdy się do nich dostanie. 
Łatwo się spłukuje pozostawiając włosy gładkie, miękkie i miłe w dotyku.
Podsumowując, bardzo go lubię ;)

Używam go zamiennie z innymi szamponami, bo lubię testować różne kosmetyki, ale często do niego powracam.

Kiedyś zawsze w moim domu był także krem Bambino (taki w różowym pudełeczku). Ostatnio jednak dawno go nie miałam.

A Wy używacie jakichś kosmetyków przeznaczonych dla dzieci? :)

P.S. wczoraj weszłam na stronę Johnsona i skorzystałam z możliwości zamówienia bezpłatnych próbek kosmetyków (http://www.johnsonsbaby.com.pl/products.zamow.html)
 Zamówiłam 3 produkty z 4 dostępnych - łagodny płyn do mycia ciała i włosów oraz mleczko i krem intensywnie pielęgnujące (ochronny krem przeciw odparzeniom sobie darowałam, raczej się nie przyda;))

30 komentarzy:

  1. jak byłam mała to tylko tego używałam jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię kosmetyki dla dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam zadnych kosmetykow dla dzieci :( ale wlasnie zamowilam jakie probki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze mam w łazience tradycyjny krem Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja często używałam szamponu dla dzieci♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię serię Babydream którą można kupić w rossmannie :)
    Jeżeli jeszcze nie próbowałaś to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szampon prześlicznie pachnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam od czasu do czasu oliwki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że są na ich stronie darmowe próbki ^^ Co do marcepanu to niestety nie przepadam za nim, chociaż.. może pachnieć całkiem ładnie ;)

      Usuń
  9. Tez uzywam oliwki czasem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam ten szampon - ma boski zapach !
    Czasami też do niego wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam tego szamponu do 11 roku, potem przestawiłam się na 'zwykły', kremy bambino używam zawsze

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja ten ochronny krem dałam dzisiaj na cały dzień (bo mój nos nie wyszedł dzisiaj z mieszkania) na rankę po wyprysku i ci powiem, że ładni mi zeszło zaczerwienienie =)

    OdpowiedzUsuń
  13. aż też sobie zamówiłam te próbki :) i nie wiedzieć czemu zaznaczyłam że jestem w ciąży xD ale co tam, może jakiś bonus za to będzie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. pamiętam, że kiedyś miałam oliwkę do ciała z tej serii i to było coś fantastycznego ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam oliwkę Johnsona, szampon babydream dla dzieci i puder babydream:) Te dziecięce kosmetyki mają fajne działanie, a najbardziej podobają mi się zapachy tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czasami używam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś "szampono-żel" do mycia ciała z Johnson i był świetny. Jeden z lepszych szamponów jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak byłam mniejsza to używałam tego szamponu ;D
    ___
    dzięki! :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię dziecięce produkty.
    Najbardziej oliwkę i krem bambino.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również często używam kosmetyków dla dzieci. Mają łagodniejsze działanie:)
    Musze wypróbować ten szampon!

    OdpowiedzUsuń
  21. O chyba też skorzystam z zamówienia próbek ;D

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam kiedyś tego szamponu :) Przecudownie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy byłam młodsza pamiętam, że go używałam ;) Jakiś rok temu znów powróciłam na jakieś 2 miesiące :) Bardzo go lubię, masz racje, bardzo fajnie oczyszcza włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Często używa ponieważ bardzo dużo kosmetyków mnie uczula. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. tego szamponu nie używałam ale rok temu używałam balsamów i żelków pod prysznic z tej firmy i chwaliłam ją sobie :) A kosmetyki dla dzieci lubię! są łagodne, delikatne i niektóre się naprawdę sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń