Translate

poniedziałek, 7 maja 2012

Koronka+mięta♥


Hej Kochane!

Wczoraj znów byłam na zakupach...
Wiem, miałam trochę przystopować, ale w sumie to nie pojechałam do Galerii z zamiarem kupna czegoś tylko tak dla towarzystwa z rodzicami. Chcieli coś kupić, więc stwierdziłam, że przejadę się z nimi. 
Byłam dosłownie w 2-3 sklepach, bo tata za bardzo nie lubi zakupów i chodzenia godzinami po sklepach. To jednak wystarczyło, by upolować kolejny ciuch.
Weszłam do sklepu i zaczęłam przeglądać bluzki. Jedna z nich przyciągnęła moją uwagę - była koronkowa (kocham koronkę!) w modnym miętowym kolorze, w dodatku z suwakiem z tyłu, co również jest jednym z wiodących trendów tego sezonu. Była tylko jedna. Gdy wzięłam ją do ręki, żeby dokładniej obejrzeć, podeszła do mnie dziewczyna i spytała, gdzie znalazłam tą boską bluzkę;d Pokazałam jej wieszak, ale już niestety więcej ich nie było.
Potem poszłam z nią do przymierzalni i już wiedziałam, że musi być moja.

Jest to mój kolejny zakup w sklepie TK MAXX, bluzeczka jest firmy Lili i kosztowała 59,99zł. 

Co o niej myślicie? Podoba Wam się?

Przepraszam za zdjęcia, ale nie miał mi kto zrobić, więc musiałam sobie jakoś poradzić z tym sama;)

Przy okazji polecam ten sklep TK MAXX, jeżeli macie go gdzieś w pobliżu. Można tam znaleźć ciuchy dobrych marek typu: Pierre Cardin, DKNY, Tommy Hilfiger, Burberry itp. w naprawdę niezłych cenach.

P.S. byłam dziś usunąć ten pieprzyk, o którym wczoraj pisałam.
Cały zabieg nic nie bolał, jedynie zastrzyk ze znieczuleniem poczułam.
Teraz w miejscu pieprzyka przez jakiś czas będę nosiła plasterek;)

54 komentarze:

  1. bluzeczka jest przepiękna, uwielbiam miętę i koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek bluzeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudna wow ♥


    odżywkę znajdziesz w Naturze w promo za 6,99

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak:) dzisiaj miałam chriurgicznie usuwany pieprzyk, o którym wczoraj pisałam.

      Usuń
  5. Śliczna ta bluzeczka! :) Ja jak jestem w tym sklepie to nic jakos nie mogę znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie mam szczęścia do takich piękności niestety, a pieprzyk dobrze że usunęłaś bo moja koleżanka to zignorowała i miała trochę problemów gdy go przypadkowo drapnęła

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna jest ta bluzka, kolor cudny. jak mieszkalam w Anglii, to ciagle goscilam w TK-a :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie TK Maxx, chociaz ostatnio upolowalam piekny cielisty biustonosz CK :)
    Co do pieprzyka- ja chce usunac ten, ktory mam na buzi, poniewaz pod spodem jest hmmm zapomnialam jak to sie nazywa 'gwiezdzisty' i dlatego mi sie paprze... niemniej, nigdy nie mam wystarczajaco czasu, zeby isc do dermatologa i to zrobic.

    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny na blogu.

    CO do bluzeczki: sliczny kolor i ja tez lubie koronke, ale nie jestem na tyle szczupla, zeby nosic kompletnie przezroczyste bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuuudna ta bluzeczka! sama z chęcią bym taką sobie kupiła :)
    prześliczna :) taka delikatna w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka, uwielbiam miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNA JEST ! ALE JA BYM SIĘ NA TAKĄ NIE ODWAŻYŁA ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. tunika śliczna! kolor, koronka - cudo. :)
    jeśli chodzi o takie pieprzyki - całkowicie rozumiem ich usuwanie, bo nie są zbytnio efektowne... :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluzeczka, muszę sobie taka uszyć......uroczo w niej wyglądasz !!! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaj mi tą bluzeczkę :D ona jest CUDOWNA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka bardzo fajna, choc ja pod spód założyłabym jakąś bazę;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna bluzka:) ja jestem fanką koronki także ode mnie duży plus za outficik ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ta bluzka jest zajebista ; ]

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam miętowy kolor,a bluzka zniewalająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne że się podoba, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie dosc ze koszulka jest piekna to jeszcze ma taki swietny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczna,piękny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham TK Max, ale niestety u mnie go nie ma ;(

    fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluzeczka, lubię ten kolorek. :)
    Cieszę się, że zabieg się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna bluzka, ale wg mnie trochę droga ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna bluzeczka :) Uwielbia koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam miętowe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oo i już po zabiegu ;) dobrze, że się zdecydowałaś... a bluzka jest po prostu świetna - koronka w dodatku mięta wspaniałe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny zakup! <3

    dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej:)
    obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna bluzka ,widziałam podobną :)
    A co do zabiegu ,to mnie to zaciekawiło i być może też będę chciała coś takiego zrobić .

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczna! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. to dobrze,że zabieg przeszedł normalnie :) sama mam jednego podobnego pieprzyka takiego na karku.
    genialna jest ta bluzka, marzę o takiej, tylko w innym kolorze, od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  32. lovely top!!
    xoxo

    http://cappucinofrio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna bluzka <3

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zjawiskowa!! pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. super bluzka!
    ja jakiś czas temu też miałam usuwany pieprzyk (na plecach) ale niestety Pani chirurg-onkolog miała w gdzieś względy estetyczne i mam brzydką bliznę po nim:(
    życzę aby po Twoim nie zostało śladu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuje za odwiedziny! ;)
    O B S E R W U J Ę

    Świetna jest ta bluzka!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluuuuzka naprawde meeega !

    www.somethingspecial19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cool outfit and nice blog can we follow each other..?

    OdpowiedzUsuń