Translate

środa, 23 maja 2012

Konkurs Big Milk - wygrałam Sony Bloggie!

Hej kochane:*
Dzisiaj kolejny upalny dzień, więc postanowiłam się trochę ochłodzić i sięgnęłam po Big Milka w czekoladzie - Big Bambi ;)
Po zjedzeniu loda spojrzałam na napis na patyczku - "WYGRAŁEŚ BLOGGIE!"

Bardzo się cieszę, bo rzadko kiedy udaje mi się wygrać coś więcej niż paczkę chipsów czy loda ;)
W zeszłym roku wygrałam jeszcze dwie zawieszki charms (jedna z Apartu - konkurs Lindt, druga z Yes - konkurs Lipton).

Nowy aparat zawsze się przyda, chociaż ja nie jestem pod tym względem wymagająca i jestem zadowolona z mojego obecnego SONY-W510, który kupiłam rok temu.

Kilka słów o konkursie ALGIDY:
Rozpoczęła się 11 edycja Promocji Patykowej marki Algida.
Tegoroczna Promocja Patykowa Algidy dostarcza jej fanom jeszcze więcej niezapomnianych wrażeń i okazji do dzielenia się radością. W tym roku, oprócz 6 000 000 puszystych Big Milków, na Lodożerców czeka 1 000 kieszonkowych kamer HD Sony Bloggie.

Prosty i lubiany przez dorosłych i dzieci mechanizm promocji pozostaje niezmieniony - kupując jednego loda Big Milk w promocyjnym opakowaniu, otrzymujemy szansę wygrania kolejnego loda. Wystarczy sprawdzić, co znajduje się na patyczku. Napis „Wygrałeś Big Milka" oznacza więcej śmietankowej radości i możliwość odebrania nagrody w sklepie oznaczonym naklejką „Tu wymienisz patyk na Big Milka". Nowością i przyjemnym zaskoczeniem będzie napis „Wygrałeś Bloggie" znajdujący się na patyczku Big Milka. Stanowi on dowód wygrania kamery Sony Bloggie. Kod z patyczka wraz z danymi szczęśliwego zwycięzcy należy wpisać na stronie internetowej www.bigmilk.pl, a kamera Sony Bloggie zostanie dostarczona zwycięzcy do domu.

Jak widać, da się wygrać :)
Mi się udało, także Wam też się może udać ;))



42 komentarze:

  1. noo tylko pogratulować :))) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ! :) ja nawet nigdy nie wygralam big milka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zalowalam z poczatku ze go kupilam bo do tanich nie nalezy :/ ale juz sie przekonalam ze warto bo zostawia skore naprawde gladka nawet jesli sie go uzywa np raz na dwa tygodnie ;)

      Usuń
  3. Chyba właśnie znów pomyślę nad nowym makijażem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze myślałam że wygrane to ściemy, super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci zazdroszczę! chyba polecę po duuuużo lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow .!
    Gratulacje . Też myślałam, że to tylko dla picu, a jednak niee . ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle ! Od dzisiaj będę kupować te lody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz takie nagrody można wygrać ? ;) Superrr, podręczny aparacik ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, bo i mnie by się przydał ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie, gratuluję, szkoda, że nie lubię tych lodów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo Gratuluje :)
    Ja w życiu nic nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow to gratuluję ;) Zacznę kupować Algidę ;))


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje, fajowa nagroda ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. wooo - hooo Ty to masz szczęście... od dzisiaj jem tylko te lody ;P a tak serio gratuluję świetna wygrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje.
    Jutro idę kupować Big Milki, bo dziś to już trochę za późno xD

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, zazdroszczę i GRATULUJĘ KOCHANA:)
    U mnie na blogu-nowa notka! Jeszcze wiosenno-letni outfit w pięknej okolicy, dużo nowości! Zapraszam! Będę BARDZO WDZIĘCZNA za komentarz:) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ZAZDROSZCZE :D:D zaraz chyba pojde do 24h po big milki haha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, nie wierzyłam, że tam są inne nagrody niż big milki ;) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję ! <3
    od dzisiaj jem tylko Big milki, heh xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. :)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. przydalabymi sie taka kamerka ;)) ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ci zaazdroszczę! :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great blog!
    Visit my blog and if you like it: follow each others!
    www.cheapandglamour.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Ja zawsze (o ile wogole:P) wygrywam loda...;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely blog!

    Would you like to follow one another? Let me know!

    www.cbijicollection.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. fab! stunning post!thanks for sharing! have u a nice week-end!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń