Translate

sobota, 5 maja 2012

Idealny krem matujący


Dzisiaj kolejny post, w którym chciałam się z Wami podzielić opinią kosmetyku, który według mnie warto kupić. Zatem przedstawiam mój faworyt wśród kremów matujących Garnier Czysta Skóra - krem nawilżający długotrwały efekt matujący.

Mam cerę raczej mieszaną, która czasami lubi się tu i ówdzie zaświecić;)
Dlatego szukając kremu nawilżającego, rozglądałam się za czymś, co dawałoby również efekt matujący. Ten krem łączy w sobie obie właściwości. Ma lekką konsystencję, ładnie nawilża i koi, pozostawiając skórę wygładzoną bez żadnych oznak świecenia!
Kremuje nim twarz codziennie rano po wcześniejszym oczyszczeniu skóry żelem Garnier 3w1 (żel oczyszczający+peeling+maseczka).
Ten krem stanowi dla mnie bazę pod podkład. Nie wyobrażam sobie, żebym mogła rozpocząć nakładanie fluidu  bez wcześniejszego nałożenia kremu. Jestem pewna, że prędzej czy później twarz zaczęłaby się świecić. Szczególnie teraz, gdy pogoda na zewnątrz bardziej przypomina lato niż wiosnę. Odkąd zaczęłam go używać, nie mam z tym żadnego problemu. Nie muszę nawet poprawiać makijażu w ciągu dnia przypudrowując jakąś część twarzy.

Jeżeli również macie twarz mieszaną, skłonną do świecenia się i poszukujecie odpowiedniego kremu, to ten może okazać się strzałem w 10!:)

42 komentarze:

  1. oj, na mnie każde matujące kremy działają zapychająco, kiedys mialam tak nawilzoną skórę, ze moglam nakladac podklad bez wczesniejszego nalozenia kremu, a teraz mam katastrofę, bez kremu się nie ruszam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. acha i PS: usun weryfikacje obrazkową! odtraszasz komentatorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź:) nawet nie wiedziałam, że mam tą weryfikację ustawioną.

      Usuń
  3. oo to muszę wypróbować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go! Zdecydowanie polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki. ciekawy wydaje się ten krem, mam problem z cerą ostatnio więc może spróbuję. jaka jest cena i gdzie można go dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupuję w Superpharm, na pewno jest też w Rossmannie. myślę, że można go dostać w większości drogerii. a kosztuje ok 16zł:)

      Usuń
  6. niestety też mam problemy ze błyszczącą cerą, chyba będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja niestety tez mam z tym problem ..
    Dzięki za tą recnezje, pewnie teraz go kupie ;)
    a za ile go kupiłas ?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również go mam i jestem z niego zadowolona w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mojej suchej skóry,pamiętam że moja siostra miała go kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wypróbuję ,dzięki !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale może się skuszę, bo mam mieszaną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mi się skończy Nivea wypróbuję ten oto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezmiernie mi miło, że przypadł Ci do gustu ;) i nie dziękuję za wtorek aby nie zapeszyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam tego typu rzeczy,wogule się nie maluję,a według mnie kremy matujące nakręcają ten efekt świecenia/nabłyszczania :))


    zapraszam:
    http://fashioniswithus-offical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę kupić jakiś krem w te upały świecę się po godzinie :( dołączam do obserwatorow i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. nie stosowałam, ale Garniera mają dobrze rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. :) Zapamiętam na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mam mieszaną skórę i nie udało mi się trafić na rzeczywiście matujący krem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie używałam,ale Garnier to dobra firma,zaufana przeze mnie przynajmniej :)
    Pozdrawiam,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarz! Obserwuję+ liczę na to samo :D Zapraszam do mnie częściej. Pozdrawiam cieplutko, Aleksandra ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie też się zbiera na burze:C

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog :) będę tu zaglądać często .
    +obserwuję.

    Jestem tu 3 dni więc zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam okazji jeszcze tego wypróbować;P

    OdpowiedzUsuń
  24. o tak, też lubię kremy garniera;) J.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam, mam, mam go i szczerze kocham! Jest już na wykończeniu, ale kupię kolejny :) Jest niezawodny!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie się nie sprawdził, ale chwała mu za to, że chociaż nie wysusza skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kokosowy już, ale taki średni był, nie polubiłam się z tym zapachem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kosmetyki z Garniera :) ciekawy blog!
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  29. nigdy nie jest tak, aby nie mogło być lepiej! a poćwiczyć nie zaszkodzi :)

    hmm skoro tak zachwalasz, to może faktycznie warto ten krem wypróbować... chociaż trochę się zejdzie, zanim do tego dojdzie, bo dopiero co kupiłam krem z Ziaji - też dobry, chociaż odrobinę się po nim skóra świeci, ale mi to nie przeszkadza. akurat ta odrobina dodaje jej zdrowego blasku :d

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam go ostatnio, i jak dla mnie to porazka, wodnisty niesamowicie, i na dodatek śmierdział, terax mam Nivea matujący i polecam

    OdpowiedzUsuń