Translate

sobota, 26 maja 2012

Black dress

Hej śliczne:*

Jak tam Wam mija weekend? :)

Jak pewnie pamiętacie, w sobotę kupiłam sobie na allegro sukienkę, którą wcześniej mierzyłam w sklepie h&m.
Zdecydowałam się ją kupić przez internet, bo w sklepach zostały już tylko pojedyncze sztuki i obawiałam się, że mojego rozmiaru już może nie być.

W środę doszła przesyłka :))
No więc dzisiaj wrzucam obiecane zdjęcia sukienki, bo wcześniej miałam tylko bardzo zamazane robione komórką.


Sukienka jest czarna, koronkowa, a ja mam słabość do koronek ;))



Sukienka - H&M, Torebka - Stradivarius, Bransoletka - Bijou Brigitte, Sandałki - Tally Weijl


Miłego weekendu ;**

15 komentarzy:

  1. Witaj:) bardzo ładna sukienka :) wręcz śliczna :) na każdą okazję :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo podoba mi się sukieneczka. Ostatnio chciałam kupić podobną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koronkowe sukienki, są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice black clutch bag...
    Looking shiny and nice!

    Follow my blog at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka :)

    Zapraszam do udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :) Do wygranie śliczny naszyjnik kot :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jest ta sukienka :)

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Włooosyy!! <3 zakochałam się w nich !
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję :)
    jesli masz chwilkę, wpadnij i Ty do mnie :)

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka, super stylizacja ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń