Translate

czwartek, 17 maja 2012

Biovax - intensywnie regenerująca maseczka

Moją ulubioną maską do włosów jest L'Biotica Biovax intensywnie regenerującą maseczka do włosów blond (inne rodzaje też są dostępne;))

Mam włosy rozjaśnione, a jak wiadomo rozjaśniacz bardzo je niszczy.
Do tego przez 2 lata codziennie prostowałam włosy prostownicą co również osłabiło zncznie ich kondycję.
W efekcie moje włosy były napuszone, łamliwe a końcówki porozdwajane.
Aby je jakoś podratować postanowiłam odstawić prostownicę i rozejrzeć się za jakąś dobrą maską.
I znalazłam :) Biovax okazał się strzałem w 10!

Stosuję ją kilka razy w miesiącu po myciu włosów i zostawiam na 20-30 min z założonym termocapem lub owijam włosy ręcznikiem. 
Po zmyciu maseczki i wyszuszeniu włosów efekt jest od razu widoczny.
Włosy są miękkie, lśniące i pięknie pachną.
Olejek ze słodkich migdałów sprawia, że włosy stają się nawilżone i odżywione, ale nie obciąża ich.

Maseczka nie zawiera zbędnej chemii i parabenów, które mogą powodować podrażnienia skóry. W słoiczku znajdziemy same naturalne i bezpieczne składniki :) Bez obaw mogą ją więc stosować alergicy.
Jest wydajna, opakowanie kosztuje ok 20 zł, ale często można kupić ją na promocji (ja ostatnio kupiłam w Superpharm za 14,99 zł). 

W pudełeczku oprócz maseczki znajduje się termocap - czepek wspomagający regenerację włosów oraz serum wzmacniające z witaminami A+E.

Jeśli jeszcze nie próbowałyście żadnej maseczki z serii Biovax to mogę je Wam śmiało polecić i myślę, że się nie zawiedziecie :)

I na koniec trochę info z opakowania ;)



38 komentarzy:

  1. Zawsze mnie zastanawia czemu rozjaśniane włosy wyglądają tak ślicznie jak rozjaśniacz je tak niszczy :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie myślałam o czymś z Biovax .... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę rozejrzeć się za maską z tej firmy, już od jakiegoś czasu czyham na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myśle nad zakupem takiej maski

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się co do maseczki :-) używałam jej i bardzo mi pomogła, teraz mam jakąś ze sklepu fryzjerskiego i żałuje że nie popatrzyłam wcześniej na skład...sama chemia! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ukochana odżywka :) chwilowo zdradzam ją z inną, ale pewnie jeszcze do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez bardzo zniszczylam swoje wlosy :( 3 razy mialam sciagany kolor wiec wiadomo jakie efekty ... musze ja wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mialam rozjasnianie wlosy ;p i tez mam ta maske , ale nie do blond tylko ogolnie do suchych i zniszczonych . Jutro uzyje ja dopiero drugi raz wiec zobaczymy jak sie sprawdzi ;D bardzo mnie zaskoczyla ta mala probka witaminy A + E . chyba sobie kupie pelnowymiarowe opakowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio te maseczki w aptece, zastanawiałam się nad kupnem, ale na razie mam jeszcze inną na wykończeniu. Jak skończę opakowanie to zastanowię się nad tą, zwłaszcza że cena niewysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. www.wewnetrzna.blogspot.com
    Blog przyjaciółki wpadnij !!
    ___________________________________
    A tak apropo ekstra blog !!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam często kupony z superpharmu na biovaxy za 11zł ;) próbowałam tego do wypadających włosów i latte. ten pierwszy zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. w przyszłości zamierzam wypróbować maskę do włosów ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja fryzjerka mi ją poleciła i też uwielbiam tą maskę do mojego blondu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak maseczki do włosów z Biovax są świetne miałam bodajże dwie do włosów ciemnych i przetłuszczających się bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie na wiosenne rozdanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przy zakupach w hurtowni fryz. dostałam parę próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://beautiful-remains.blogspot.co.uk/ obserwujemy??
    napisz odp. na blogu :) dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze wiedziec,bo tez rozjasniam wlosy i tez prostuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam odżywki tej firmy są świetne :)

    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie używałam, ale właśnie szukam jakiejś dobrej odżywki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję :p niestety nie mam włosów blond :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka cena tego cacka?;>

    mysle ze to cos warte spróbowania jest ;)

    zapraszam na post o pielęgnacji moich dłuuugich włosów http://beautyinthisway.blogspot.com/2012/05/sposob-na-piekne-i-zdrowe-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam jeszcze :) Ale muszę ją wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam tą maseczkę dawno temu ale w wersji dla ciemnych włosów :)
    pomogła mi dużo, włosy zdecydowanie się po niej zregenerowały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skończyła mi się przedwczoraj maska do włosów i muszę się właśnie za czymś rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o rany Twój post ratuje moje włosy haha też rozjaśniam , często prostowałam , teraz staram im się oszczędzić żelazka ale i tak codzienni suszę , maseczkę kupię koniecznie ! ...zdecydowanie dodaję do obserwowanych

    pozdrawiam serdecznie

    Daggi
    http://daggisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam ta maseczke. dobra jest ;)

    zapraszam do siebie na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś takiego by mi się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak rozjaśnię włosy muszę się koniecznie za nią rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam ta maskę i jestem z niej mega zadowolona :) !

    OdpowiedzUsuń
  30. Biovax mój ulubiony. Lubię zarówno maski jak i krem do rzęs, a ostatnio polubiłam się z ich balasmami do ust.

    OdpowiedzUsuń