Translate

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Bransoletki, które mówią o tobie ...

Dzisiaj będzie trochę o biżuterii. Mam na myśli bransoletki typu: charms, lilou, pandora, beads. 

Każdy może stworzyć swoją bransoletkę według własnego pomysłu. Wybrać zawieszki, które nam się podobają w charmsach, dobrać kolory koralików w bransoletkach pandory.
W ostatnich latach stają się coraz bardziej popularne i nic nie wskazuje na to by miało by tak nie być w najbliższym czasie.

Ja w swojej kolekcji mam 2 bransoletki lilou i bransoletkę z charmsami (część jest z Apartu, a częśc z Yes).

Lilou - Serduszko złote (grawer - moje imię)

Lilou - Koniczynka złota (grawer - data moich urodzin)

Charms Apart - Piesek

Charms Apart - Motylek

Charms Apart - Wisienki

 Charms Apart - Truskawka

Charms Yes - Arbuz (wygrana w konkursie Lipton)

Charms Apart - Śnieżynka

Charms Apart - Pralinka Lindt (wygrana w konkursie Lindt)

Charms - Bucik (prezent)
No i to by było na tyle;)
Jak narazie więcej nie kupuję, bo i tak charmsów nigdy wszystkich nie mam przyczepionych jednocześnie. Przeważnie 5-6. 
Podoba mi się jeszcze miś Lilou. Może z czasem sobie jeszcze kupię.

A Wy co sądzicie o takich bransoletkach? Podobają Wam się? Macie może w swojej kolekcji bransoletki charms, lilou, pandora lub beads?

5 komentarzy:

  1. Piękne zawieszki :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne masz te zawieszki, uwielbiam tego typu bransoletki, sa cudowne! [pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobna bransoletke z charmami z linksa

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Lilou :) a z charmsów najsłodszy jest piesek :))))))))))

    OdpowiedzUsuń